    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Coś tańszego na rurę do GWC
    Date: Sat, 12 Mar 2011 15:07:18 +0100

    Dnia 11-03-2011 o 17:30:52 janusz_kk1 <j...@o...pl> napisał(a):

    > Aaa to nie doczytałem, przepraszam. W takim wypadku OK.
    A to ci jeszcze dodam że ja mam inny pomysł na powietrze w reku,
    jako że reku sobie sam robiłem to ostatnio wymyśliłem że go trochę
    przerobię i dodam do niego pompę ciepła powietrze woda, tak z 4-5KW.
    Zrobie ją tak że w zimie będzie na wylocie z reku i będzie odzyskiwać
    resztę
    ciepła z wentylacji a w lecie będzie na wlocie i będzie dodatkowo chłodziła
    powietrze do domu. To na razie wstępny plan, muszę to jeszcze przemysleć
    i policzyć.

    --
    Pozdr
    JanuszK