  • Data: 2017-10-25 22:21:08
    Temat: Re: Cyrkulacja czy mały bojler w kuchni
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 25 października 2017 11:49:05 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Jak bys chcial powielic moj pomysl. Bojler to kawalek rury. Mialem w przydasiach
    rure kwasoodporna fi 150 i dennice. Pospawali mi, dospawali zlaczki, nypel pod
    grzalke itp. Pojemnosc dla wody to ze dwa litry. Objetosc jest wieksza bo w srodku sa
    ze trzy kilogramy kamieni. Takich zwyklych jak na polu leza. One robia za akumulator
    ciepla i zimna woda z rury zanim sie zmiesza z ciepla to odbiera cieplo od kamieni.
    Bez kamieni lecialo troche zimnej co w wezyku, potem ciepla potem letnia i dopiero
    ciepla z bojlera. Z kamieniami roznica temperatur jest zauwazalna ale duzo mniejsza
    niz bez kamieni.

    cos mnie sie nie klei z tymi kamieniami - one raczej spowodowaly spadek akumulacji.

    b.