  • 11. Data: 2020-04-18 17:17:37
    Temat: Re: Czesc chlopaki i dziewczyny
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 18.04.2020 o 17:08, Budyń pisze:

> [...]
    imię. Od pewnego czasu odnoszę wrażenie że na grupach robi również jako pewien
    kundel.

    > nie moglibyście tak sie ponapierniczać w obrębie już zasyfionego wątku? Uprzejmie
    proszę.

    Pan poeta? Nie? No widzisz Pan. Nie ogarniasz.
    Jak ten kot idący przez pustynię.

  • 12. Data: 2020-04-18 22:09:57
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-17 o 22:16, Maniek4 pisze:
    > Jak w temacie, pozdrawiam starych wyjadaczy
    >
    > Pozdro.. TK

    Fajnie że wróciłeś :)

    --
    Janusz

  • 13. Data: 2020-04-19 07:03:25
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2020-04-18 o 16:58, KOPROFAG Zenek Kapelinder pisze:
    > Weź się pierdol na koszt państwa

    Brawo! Daj mu popalić! Ośmielił się ci sprzeciwić!

    > a nie mnie będziesz pouczał.

    Brawo! Jesteś "najmondrzejszy"!

    > pizdziak niejedno ma imię.

    zenuś? ;-)))

    > Od pewnego czasu odnoszę wrażenie że na grupach robi również jako pewien kundel.

    Brawo! Typowe objawy chorobliwego ego ;-))

    --
    Runt

    Keep smilling. All's well that ends well!

  • 14. Data: 2020-04-19 07:03:51
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2020-04-18 o 14:49, ćpun Zenek Kapelinder pisze:

    > A za mną z innej grupy przylazl wariat, idiota, głupi chuj itp. i robi zamęt. Nikt
    go tutaj nie widział. P

    Brawo zenusiu! Brawo! Koprolalia w pełnej krasie.

    Masz typowe objawy niedoczynności tarczycy.

  • 15. Data: 2020-04-19 09:12:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Brawo zenusiu! Brawo! Koprolalia >w pełnej krasie.

    "moge jedynie obiecac, ze przez tydzień nie będe reagowac na
    paszkwile ze strony tego nadętego psychola"

  • 16. Data: 2020-04-19 09:49:54
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 19.04.2020 o 09:12, Kris pisze:

    > "moge jedynie obiecac, ze przez tydzień nie będe reagowac na
    > paszkwile ze strony tego nadętego psychola"

    Czyje to i do kogo Ty tak? "Bo paraliż bałutowy, najzacniejsze
    trafia głowy"? Powiedzmy, że Twoja też zacna. Powiedzmy. Serwer
    newsowy jest cierpliwy, jak ongiś papier.

  • 17. Data: 2020-04-19 11:50:13
    Od: collie <c...@v...pl>

    > pizdziak niejedno ma imię. Od pewnego czasu odnoszę wrażenie że na grupach robi
    również jako pewien kundel.

    No, Runt - hund, całkiem niedaleko.
    Niedaleko masz także na Bałutach do Kochanówki.

  • 18. Data: 2020-04-19 12:59:06
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2020-04-19 o 09:12, Kris pisze:

    > "moge jedynie obiecac, ze przez tydzień nie będe reagowac na
    > paszkwile ze strony tego nadętego psychola"

    Nie wytrzymałem! ;-)))

  • 19. Data: 2020-04-19 21:41:57
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    > Może Avast'a instalował? :-)

    Sorry za Avasta, powinno byc juz dobrze.

    Pozdro.. TK

  • 20. Data: 2020-04-19 21:42:50
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2020-04-18 o 22:09, Janusz pisze:

    > Fajnie że wróciłeś :)

    Hej Janusz. Pozdrowienia ze wschodu dla Bielska :-)

    Pozdro.. TK