  • 1. Data: 2009-08-04 09:15:33
    Temat: Czym skleić?
    Od: "smint" <s...@g...pl>

    Witam

    Czy istnieje jakiś klej, który sklei rękojeść rury od odkurzacza?
    Dwie części trzeba połączyć doczołowo.
    Za nową w sklepie (serwisie) chcą koło 100zł.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2009-08-04 09:53:51
    Temat: Re: Czym skleić?
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 4 Aug, 11:15, "smint" <s...@g...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Czy istnieje jakiś klej, który sklei rękojeść rury od odkurzacza?
    > Dwie części trzeba połączyć doczołowo.
    > Za nową w sklepie (serwisie) chcą koło 100zł.

    Chyba nie ma kleju który by wytrzymał. W każdym razie na kilka czy
    kilkanaście które próbowałem żaden.
    Ostatni mój pomysł był taki że skleiłem jakimś cyjanopanem aby mieć
    dokładne połączenie a następnie lutownicą wtopiłem kilka drutów dla
    wzmocnienia, a jak zaczeło znowu trzeszczeć to dodalem drutów ale nie
    wtapiałem tylko okleiłem taśmą klejącą (z tych naprawczych).
    Działało jakiś czas (ale że w końcu padł silnik to dałem spokój ;-)

    --
    ZZ@private

  • 3. Data: 2009-08-04 10:23:11
    Od: Panslavista <p...@w...pl>

    On Tue, 04 Aug 2009 11:15:33 +0200, smint wrote:

> [...]
    > Dwie części trzeba połączyć doczołowo.
    > Za nową w sklepie (serwisie) chcą koło 100zł.

    Wujek Sknerus.

  • 4. Data: 2009-08-04 12:08:43
    Od: "lumarcin" <lumarcin[rachu_ciachu]@vp.pl>

    poszukaj kleju do plastikow nazywa sie BONDINI PLUS , ale poniewaz
    powierzchnia klejenie jest mala wiec trzewba bedzie wzmocnic miejsce
    klejenia jakims innym tworzywem ktore ten klej przytrzyma ;). swego czasu
    kleilem tym klejem obudowe lusterka samochodowego i przez 5 lat nie odpadlo,
    tyle tylko ze sily nacisku pewnie sa duzo mniejsze niz na rekojesc rury od
    odkurzaca ;)

  • 5. Data: 2009-08-04 15:10:07
    Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

    smint pisze:
    > Witam
    >
    > Czy istnieje jakiś klej, który sklei rękojeść rury od odkurzacza?
    > Dwie części trzeba połączyć doczołowo.
    > Za nową w sklepie (serwisie) chcą koło 100zł.

    Ja skleiłam czymś podobnym :
    http://www.allegro.pl/item684062705_pistolet_do_klej
    enia_na_goraco_klej_gratis.html

    --

    Paulinka

  • 6. Data: 2009-08-04 19:29:49
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Wujek Sknerus.
    Niekoniecznie sknerus. Bylem dzisiaj w sklepie z częściami do naprawy AGD. Facet
    przyniósł przód od szuflady, z lodówki. Wyszedł ze starym bo nowy kosztuje ponad
    80 złotych. Niektóre ceny są chore.

  • 7. Data: 2009-08-04 20:22:04
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    > Ja skleiłam czymś podobnym :
    > http://www.allegro.pl/item684062705_pistolet_do_klej
    enia_na_goraco_klej_gratis.html

    hihi, kobiety ;-)

    To nie trzyma dobrze niczego, nadaje sie do tego do czego zaleca sprzedawca.

    Mozna rure zaniesc do punktu spawania plastikow (np zderzaki samochodowe) ale
    dokladnie - powierzchnia mala a sily duze.

    Do poszkodowanego - czy to nie jest ZELMER?

  • 8. Data: 2009-08-05 05:21:10
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "smint" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy istnieje jakiś klej, który sklei rękojeść rury od odkurzacza?

    Mocna taśma, taka srebrna zbrojona, może nie będzie wyglądać estetycznie,
    ale będzie trzymać. :-)

  • 9. Data: 2009-08-05 09:46:31
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 5 Aug, 07:21, "nom" <n...@u...gazeta.pl> wrote:
    > Użytkownik "smint" <s...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:h58u7l$gpg$1@inews.gazeta.pl...

    > Mocna taśma, taka srebrna zbrojona, może nie będzie wyglądać estetycznie,
    > ale będzie trzymać. :-)

    Nie będzie, sprawdzone. Taśma nie ma żadnej wytrzymałości na zginanie.

    --
    ZZ@private

  • 10. Data: 2009-08-05 10:16:37
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>