  • Data: 2015-02-05 12:29:01
    Temat: Re: Czym zaimponować granit w łazience?
    Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 04 Feb 2015 23:58:37 +0100, wolim napisał(a):

    > Tak, tak. Śliski dokładnie tak samo, jak gres szkliwiony, kładziony
    > masowo przez wszystkich pod prysznicami.

    Nie zauważyłam, aby masowo,choć się zdarza,owszem. Sama (choć uwielbiam ten
    kamień, zwłaszcza ten gatunek, który mam w blatach kuchennych) nigdy bym
    tak nie wykończyła (granit, gres) miejsca do kąpieli: kamień, nawet super
    wypolerowany (czyli śliski), ZAWSZE jest porowaty i przy dłuższym i/lub
    częstym zawilgoceniu mniej lub bardziej chłonie wodę, a w jego wilgotnych
    porach natychmiast zagnieżdżają sie bakterie i grzyby, BLE!, nie do
    usunięcia tzw chemią bez zniszczenia powierzchni kamienia, a mechanicznie
    to już w ogóle; no a gres - sam w sobie ok, ale te spoiny - BLE... no i ta
    śliskość. Nie, dziękuję, wolę tradycyjny brodzik, z tworzywa lub
    emaliowany, z karbami antypoślizgowymi. Choć jak mówię, łazienka, nawet
    cała, w granicie, mi jakoś tam z tyłu głowy ciągle się pałęta. Jednak
    roządek (i moje obrzydzenie do wszelkiej łazienkowej grzybowej i
    bakteryjnej partyzantki) mówi "nie".

    > Z całą pewnością zaś nie jest
    > bardziej śliski, jak płyta lodowiska, na którym dzisiaj późnym
    > popołudniem byłem pojeździć na łyżwach z synem.

    Licytujemy śliskość? Sliski jest wystarczająco, żeby się użytkownik
    wywrócił i porządnie grzmotnął o niego czaszką, czasem ze skutkiem
    śmiertelnym.