  • Data: 2015-02-05 12:55:08
    Temat: Re: Czym zaimponować granit w łazience?
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-05 o 12:29, XL pisze:

    > Nie zauważyłam, aby masowo,choć się zdarza,owszem. Sama (choć uwielbiam ten
    > kamień, zwłaszcza ten gatunek, który mam w blatach kuchennych) nigdy bym
    > tak nie wykończyła (granit, gres) miejsca do kąpieli: kamień, nawet super
    > wypolerowany (czyli śliski), ZAWSZE jest porowaty i przy dłuższym i/lub
    > częstym zawilgoceniu mniej lub bardziej chłonie wodę, a w jego wilgotnych
    > porach natychmiast zagnieżdżają sie bakterie i grzyby, BLE!, nie do
    > usunięcia tzw chemią bez zniszczenia powierzchni kamienia,

    Są na to metody, ale nie to jest tematem rozmowy.

    > Licytujemy śliskość? Sliski jest wystarczająco, żeby się użytkownik
    > wywrócił i porządnie grzmotnął o niego czaszką, czasem ze skutkiem
    > śmiertelnym.

    Na pewno nie dużo bardziej niż choćby taki brodzik:

    http://brodziki.com.pl/galeria/?brodzik-prysznicowy-
    akrylowy-niski-slim-6cm-80-90

    który sam w jednej z łazienek posiadam.

    Łazienka ma to do siebie, że trzeba się w niej poruszać ostrożnie, bo
    tam z zasady jest ślisko. Jak się nie wygrzmocisz pod prysznicem, to
    zawsze możesz się poślizgnąć na posadzce z płytek, bo np. ktoś rozlał
    jakiś detergent. Tak czy inaczej, granit pod prysznicem nie odbiega
    jakoś szczególnie śliskością od innych materiałów stosowanych tamże.

    A jak ktoś się bardzo boi śliskości, to zawsze może pod prysznic
    wchodzić w gumowych klapkach :)

    Pozdrawiam,
    MW