  • 21. Data: 2015-12-05 19:22:36
    Temat: Re: Czym zakleić otwór w ścianie?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 5 grudnia 2015 16:09:12 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Jak widać także jesteś analfabetą, bo nie wiesz, że gips powoduje
    > korozję stali np. tej, z której wykonane są wkręty, a cement nie.
    Napisz proszę że jaja Sobie robisz w kontekście tej dyskusji. Bo że na trzeżwo
    napisałeś to co napisałeś to nie uwierzę

    > W tym przypadku zastosowanie kleju do płytek, który jest zrobiony na
    > bazie cementu jest 1000 razy lepszym rozwiązaniem, tym bardziej, że gips
    > jest kruchy i przy nacisku lubi pękać.
    Czytałeś z czym autor wątku ma problem?
    > Do autora wątku:
    > W sprzedaży jest specjalna zaprawa montażowa na bazie cementu Ceresit
    > CX5 która wiąże w przeciągu kilkunastu-kilkudziesięciu minut. Także
    > zwiększa swoją objętość.
    Kurcze, kilkanście godzin temu jęczałeś że proponują Tobie dodatkowo ledy do schodow
    podłączać itp a tu sam do jednego kołka pod karnisz proponujesz preparat za dwie
    dychy

  • 22. Data: 2015-12-05 19:25:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 5 grudnia 2015 15:51:08 UTC+1 użytkownik MK napisał:
    > W dniu 05.12.2015 o 13:40, Kris pisze:

    > A robiłeś to? Bo ja tak i wypełnienie całej głębokości dziury gipsem
    > było upierdliwe przez odbieranie wody z gipsu przez mur.
    Napisz proszę że jaja Sobie robisz bo nie wierzę że miałeś kłopot w wypełnieniu
    dziury średnicy ołowka gipsem.

  • 23. Data: 2015-12-05 19:32:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    wstecznego w zadawanych pytaniach. Poxiliny i inne chuje muje najlepiej jak by w NASA
    byly zrobione zamiast sprawdzonych tanich sposobow. Czy teraz w szkolach tylko
    religii ucza?

    > Jak widać także jesteś analfabetą, bo nie wiesz, że gips powoduje
    > korozję stali np. tej, z której wykonane są wkręty, a cement nie.

    Wielokrotnie tu nas uświadamiałeś jak potężną masz wiedzę i doświadczenie:
    napisz więc proszę po ilu latach ten gips w dziurze pokona plastykowy kołek i zeżre
    wkręt wkręcony w ten kołek?
    Tak mniej wiecej podaj czy np moje wnuki tego doczekają?

  • 24. Data: 2015-12-05 19:37:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 5 grudnia 2015 18:31:05 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > to jest na temat. Jak Kola Zubow wanne Ty chcesz cala dziure gipsem wypelnic.

    Myślę że i tak i nie zrozumiał.
    Kurcze Kogutek , jeszcze rok temu śmiałem się z Ciebie jak o papierze toaletowym
    pisałeś;)
    Teraz mnie nie zdziwi jak jeszcze w tym roku ktoś zapyta.

  • 25. Data: 2015-12-05 19:39:43
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-12-05 19:10, ToMasz wrote:
    [...]
    > stąd nie uznaje taśmy teflonowej, i połowy beznadziejnych kołków
    > rozporowych
    W ubiegłym roku nadzorowałem kolesia który podłączał w mieszkaniu
    siostry kuchenkę do instalacji gazowej. Koleś "koncesjonowany" przez
    wspólnotę, wiek jakieś 40-45. Patrzę, a on wyciąga z torby pakuły i
    takie szare smarowidło do tych pakuł. Pytam się dlaczego nie taśma, a on
    na to że taśma to lipa i jak chce się mieć dobrze zrobione to trzeba
    użyć pakuł. [*] No i fakt, dajmy na to taki Soudal taśmy chyba nie
    sprzedaje tylko pakuły i smarowidło. :-)

    [*] W sumie powinno być porządnie zrobione, bo koleś za podłączenie
    kuchenki, odkręcenie zaworu na korytarzu i przelecenie czujnikiem wzdłuż
    rur (w sumie jakieś 15 minut roboty) stówkę skasował. Za zakręcenie gazu
    i odłączenie starej kuchenki przed remontem skasował 20 zeta. :-)
    Warszawa, Stara Ochota.

  • 26. Data: 2015-12-05 20:26:35
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-12-05 o 19:25, Kris pisze:
    > Napisz proszę że jaja Sobie robisz bo nie wierzę że miałeś kłopot w wypełnieniu
    dziury średnicy ołowka gipsem.

    Gdybyś choć raz próbował to zrobić to nie pisałbyś teraz takich pierdół.
    MK ma rację, bo gips trudno jest wepchnąć do takiej dziury. W
    przeciwieństwie do gipsu, klej do płytek dość dobrze daje się wcisnąć.

  • 27. Data: 2015-12-05 20:28:11
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-12-05 o 19:22, Kris pisze:

    > Kurcze, kilkanście godzin temu jęczałeś że proponują Tobie dodatkowo ledy do
    schodow podłączać itp

    A zrozumiałeś w jakim kontekście to pisałem?
    Weź jeszcze raz przeczytaj i jeszcze raz i jeszcze raz .... tak długo,
    aż zrozumiesz.

    > a tu sam do jednego kołka pod karnisz proponujesz preparat za dwie dychy

    Z czym masz problem?
    Że proponuję preparat za dwie dychy do porządnego zamocowania karnisza,
    który źle zamocowany może spaść i wyrządzić krzywdę, a może nawet zabić?
    Dostrzegasz różnicę pomiędzy lampkami, których montaż to koszt 2-3 tys.
    zł i montowanymi tylko ze względów estetycznych i snobistycznych, a
    preparatem za 20zł, który ma poprawić bezpieczeństwo?
    Poza tym nie krytykowałem samego montażu lampek przy każdym stopniu
    schodów, ale głupotę ludzi, którzy oszczędzają na tym co jest
    ważniejsze, zwiększa bezpieczeństwo oraz wygodę, a jednocześnie
    wywalając kilkakrotnie więcej kasy na pierdoły.

  • 28. Data: 2015-12-05 20:31:13
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-12-05 o 19:32, Kris pisze:

> [...]
    wkręt wkręcony w ten kołek?
    > Tak mniej wiecej podaj czy np moje wnuki tego doczekają?

    Zeżreć to nie zeżre, ale sprawi, że po 2-3 latach już nie wykręcisz
    wkręta tylko go urwiesz, a jego część pozostanie w ścianie.
    Gdybyś robił kiedykolwiek takie roboty to byś o tym wiedział.

  • 29. Data: 2015-12-05 20:38:14
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 5 grudnia 2015 19:39:59 UTC+1 użytkownik JDX napisał:
> [...]
    > takie szare smarowidło do tych pakuł. Pytam się dlaczego nie taśma, a on
    > na to że taśma to lipa i jak chce się mieć dobrze zrobione to trzeba

    pakuły to bardzo porządny materiał, wrecz nawet bym napisal ze lepszy niz tasma
    teflonowa.

    b.

  • 30. Data: 2015-12-05 20:55:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Panie doktorze czy globulki zet sa skuteczne. Oczywiscie ale pod warunkiem ze tyle
    sie ich wepchnie ze miejsca na kutasa nie bedzie.