  • Data: 2019-02-23 10:37:02
    Temat: Re: Czyste powietrze :)
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem czy wiesz, ale od 2004 jesteśmy w UE. Napisz proszę jak Twoim
    > zdaniem rząd miałby obniżyć cenę gazu? :-D
    Może Ci przypomnę że u nas ceny gazu i energii są regulowane przez
    państwo to po 1
    a po 2 na cenę końcową składa się nie tylko sama cena gazu ale też
    opłaty przesyłowe, obsługa i VAT, jak popatrzysz na rachunek to
    zobaczysz że to prawie drugie tyle co gaz
    kosztuje.
    Zamiast bezsensownie wyrzucać pieniądze w błoto na durne programy np
    elektromobilności czy podobne, obniżka spowodowałaby że duża część ludzi
    wróciłaby do gazu, efekt na pewno byłby lepszy i szybszy niż z innych akcji.
    Teraz doszło do takich paradoksów że np Szczyrk który został
    zgazyfikowany chyba w
    latach 70 lub 80 teraz jest jednym z najbardziej zatrutych miast, bo
    ludzie wrócili do węgla jak gaz poszedł do góry.

    --
    Pozdr
    Janusz