  • 21. Data: 2023-05-15 14:59:56
    Temat: Re: Deski po szalunku na dach?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 15.05.2023 14:52, Cavallino wrote:
    > Chętni są, właśnie jadę okna zamawiać.

    I będziesz stał w korkach w szczycie, wdychał spaliny, denerwował się...

    Nie lepiej było zostać 1h w robocie i wysłać kogoś żeby to załatwił za
    Ciebie? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 22. Data: 2023-05-16 05:38:12
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > I będziesz stał w korkach w szczycie, wdychał spaliny, denerwował się...

    Nie - wybieram takie punkty, do których przy dojeździe nie trzeba ani
    stać w korkach, ani się denerwować.

    > Nie lepiej było zostać 1h w robocie i wysłać kogoś żeby to załatwił za
    > Ciebie? ;-)

    Nie.
    Zapłacić własną kartą mogę tylko ja sam.
    A wyjazd tak ustawiony, że odbyty przy okazji innego, a nawet kilku innych.

  • 23. Data: 2023-05-16 11:17:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Cavallino napisał:

    > Nie. Zapłacić własną kartą mogę tylko ja sam. A wyjazd tak ustawiony,
    > że odbyty przy okazji innego, a nawet kilku innych.

    Ma to sens eko(-nomiczny)? U mnie zakupem okien zajął się Pan Majster,
    potem wystawił mi fakturę, a ja za nią zapłaciłem przelewem. Nie tylko
    nie musiałem ustawiać sobie wyjazdów, ale przede wszystkim VAT za usługę
    jest dużo niższy niż za indywidualnie nabywane materiały budowlane.

    Jarek

    --
    Przez caly kraj idziemy dwaj
    Czy deszcz, czy śnieżek, czy słota

  • 24. Data: 2023-05-16 11:30:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Ma to sens eko(-nomiczny)?

    Dużo większy niż późniejsze ciąganie się po sądach o zwrot zaliczki.

> [...]
    > nie musiałem ustawiać sobie wyjazdów, ale przede wszystkim VAT za usługę
    > jest dużo niższy niż za indywidualnie nabywane materiały budowlane.

    Dokładnie taki był cel tego raptem kilkukilometrowego wyjazdu po drodze
    na zakupy.
    Czyli pogodzenie promocji z veluxa, z markizą za 1 zł do okna, z fakturą
    zaliczkową na montaż tychże okien (wraz z oknami, na 8%).
    Promocja jest niestety ograniczona czasowo, więc zakup okien nie mógł
    czekać na remont dachu.

    Mam złe doświadczenia z płacenia zaliczek, więc kiedy tylko mogę, to
    robię to kartą, w tym przypadku zdalnie się nie dało.
    Więc po drodze zapłaciłem, ale w terminalu sprzedawcy - wszystkie cele
    zrealizowane.

  • 25. Data: 2023-05-16 12:22:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Cavallino napisał:

    > Mam złe doświadczenia z płacenia zaliczek, więc kiedy tylko mogę,
    > to robię to kartą, w tym przypadku zdalnie się nie dało.

    Okropnie nieufni muszą być ci ludzie tam. Ja w ogóle takich doświadczeń
    nie zdobyłem, bo zapłaciłem po robocie, bez wnoszenia zaliczek.

    --
    Jarek

  • 26. Data: 2023-05-16 12:47:39
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Okropnie nieufni muszą być ci ludzie tam. Ja w ogóle takich doświadczeń
    > nie zdobyłem, bo zapłaciłem po robocie, bez wnoszenia zaliczek.

    Też tak można było, to że robota będzie wykonana po terminie
    obowiązywania promocji (15.06).

    Więc takie rozwiązanie nie zapewniało osiągnięcia celu.
    Wolę więc kupić sobie te okna zawczasu, miesiąc mi nie robi.