  • 11. Data: 2011-02-23 09:00:59
    Temat: Re: Diody LED niebezpieczne
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:
> [...]
    ody_LED_niebezpieczne_dla_uzytkownikow.html

    > ale to chyab w przypadku gdy ktoś na latarke ledową upuści 0.5Mg
    > ciężarek :)
    >
    > kompletny idiotyzm...

    Jeszcze musi tym ciężarkiem trochę poszurać a potem zlizać to co zostało.

    --
    Darek

  • 12. Data: 2011-02-23 12:31:06
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Że też w naszym kochanym kraju nie da się żyć bez bezustannego
    straszenia. Jak nie globalne ocieplenie, to szkodliwość tłuszczu, grypa
    ptasia/świńska i tak dookoła.
    Jacek

  • 13. Data: 2011-02-23 12:49:48
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.02.2011 13:31, Jacek pisze:
    > Że też w naszym kochanym kraju nie da się żyć bez bezustannego
    > straszenia. Jak nie globalne ocieplenie, to szkodliwość tłuszczu, grypa
    > ptasia/świńska i tak dookoła.

    To nie tylko u nas. Ludzi trzeba zastraszać, żeby nie mieli czasu na
    myślenie. Bo wtedy okazałoby się, że rząd tak na prawdę jest zbędny
    (przykład Belgii ;) )

    W USA też ciągle straszą - kiedyś np. modne było straszenie... schodami
    ruchomymi (swoją drogą do do nas chyba też dotarło - fobia wciągnięcia
    do mechanizmu).

  • 14. Data: 2011-02-23 14:19:54
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

    To tylko dowodzi, że to co miało być takie zielone nie jest aż tak zielone
    jak nam wmawiają.
    Od dawna mam wrażenie w tej całej ekologii to chodzi tylko o kasę. O naszą
    kasę.

  • 15. Data: 2011-02-24 17:22:56
    Od: cuben <c...@g...pl>

    Kurcze, zapomnieli o szkodliwym dwuwodorku tlenu (DHMO), używanym w przy
    produkcji diod LED.

  • 16. Data: 2011-02-24 19:24:28
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Nie dziwie sie ze sp. Jacson chodzil w maseczce a klamki dotykal przez
    chusteczke. gdzie sie nie obejrzec to na czlowieka cos czycha.

    KADAR

  • 17. Data: 2011-02-24 20:39:00
    Od: Bassteq <b...@o...pl>

    > O zarowkach energooszczednych juz wiemy przyszla pora na ledy.
    >
    > KADAR

    a na chlebku niekrojonym u nas takie nalepki z papieru są i jak
    testerami akwarystycznymi ten papierek po rozmoknięciu w wodzie zbadałem
    to zacznę chyba jeść bułki z diodami. Pytanko przy okazji w czym moczyc
    diody LED żeby nie dostac zatwardzenia?

    sie nie podpisał

  • 18. Data: 2011-02-24 20:42:19
    Od: Bassteq <b...@o...pl>

    > słodkawy smak "co może być pokusą dla dzieci, aby potraktować je jak
    > słodycze". Grozi to poważnym zatruciem. Z kolei nikiel i miedź w
    > ilościach znalezionych w diodach mogą spowodować ciężkie alergie,
    > uszkodzenia płuc, wątroby i centralnego układu nerwowego"
    >
    > może by ten naukowiec spróbował przegryźć diode LED :)

    Powinni zakazać zimowego ładowania akumulatorów samochodowych w domu bo
    jak dziecko poliże klemę to może mieć słodkawy smak i pomyśleć że to
    torcik i zjeść.... no no ... pogratulować światu takich "naukowców"

  • 19. Data: 2011-02-25 12:24:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Bassteq wrote:

> [...]
    > zbadałem to zacznę chyba jeść bułki z diodami. Pytanko przy okazji w
    > czym moczyc diody LED żeby nie dostac zatwardzenia?

    w dietetycznej cocacoli z aspartamem.

  • 20. Data: 2011-02-25 17:25:32
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    > Jeszcze musi tym ciężarkiem trochę poszurać a potem zlizać to co zostało.

    Darku - elektrowni i zakładowi energetycznemu nie zależy na tym, żeby
    człek zużywał jak najmniej energii ;)

    Pozdrawiam !