  • 1. Data: 2011-02-21 22:22:08
    Temat: czym jest powierzchnia gruntowa stabilizowana?
    Od: "amba" <a...@m...pl>

    Czy ktoś mógby przywołać definicję dla "powierzchnia gruntowa
    stabilizowana"? Niewiele w necie znajduję
    (Potrzebuję zrobić przejście które nie pomniejsza powierzchni biologicznie
    czynnej (a tym samym nie wymaga zgłaszania)).

    dzięki

  • 2. Data: 2011-02-22 13:58:54
    Od: "amba" <a...@m...pl>

    eee znaleźlismy takie opcje:

    - grunt stalilizowany cementem
    - kruszywko stabilizowane cementem
    - kruszywo stablizowane mechanicznie
    - z tłucznia klinowanego

    nie wiem czy są jeszcze inne..
    wydaje mi się, że te techniki wkalifikują się do dróg,

    Może ktoś podpowie, jaka byłaby NAJTAŃSZA technika do wykonania chodniczka
    (ścieżki odsiedlowej, o bardzo niskim natężeniu ruchu)), koniecznie taka
    która jest uznawana za biologicznie czynną.

    dzięki!

  • 3. Data: 2011-02-22 14:09:09
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "amba" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (ścieżki odsiedlowej, o bardzo niskim natężeniu ruchu)), koniecznie taka
    > która jest uznawana za biologicznie czynną.

    http://www.cdilmillennium.com.pl/oferty-handlowe-i-i
    nformacje/panel-trawnikowy-p-yta-trawnikowa-krata-do
    -trawnikow-cena-hu.html

  • 4. Data: 2011-02-22 14:11:48
    Od: "amba" <a...@m...pl>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message
    > http://www.cdilmillennium.com.pl/oferty-handlowe-i-i
    nformacje/panel-trawnikowy-p-yta-trawnikowa-krata-do
    -trawnikow-cena-hu.html

    wow, super strzał
    dzięki