  • 1. Data: 2011-02-22 11:09:17
    Temat: siłowniki do bramy - ilość otwarć w cyklu
    Od: "amba" <a...@m...pl>

    Jak należy interpretować paramter 'ilość otwarć w cyklu' dla siłowników do
    bram?
    (jeśli wynosi on '55/h', a w praktyce dwa razy dziennie (wyjazd do pracy /
    powrót z pracy) jest 100/h, to czy jest to przekroczenie powodujące istotne
    nieprzewidziane zużycie?). Jakoś nie wiem czy wykonawca nie robi nas w jajo,
    bo jak 50 to nie sto...... . Ma ktoś wiedzę?

  • 2. Data: 2011-02-22 11:24:41
    Temat: Re: siłowniki do bramy - ilość otwarć w cyklu
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2011-02-22 12:09, amba pisze:
> [...]
    > istotne nieprzewidziane zużycie?). Jakoś nie wiem czy wykonawca nie robi
    > nas w jajo, bo jak 50 to nie sto...... . Ma ktoś wiedzę?

    To chyba zadanie z pierwszej klasy szkoły podstawowej a Ty pytasz?

    Piszesz, że dwa razy dziennie będziesz ich używał czyli wyjazd do pracy
    - otwarcie i zamknięcie, powrót z pracy - otwarcie i zamknięcie,
    przeważnie jako jeden cykl pracy traktuje się otwarcie i zamknięcie
    czyli w Twoim wypadku wyjdą dwa cykle dziennie czyli 2/24godz a nie
    100/h (co to za dana??).
    Podany przez Ciebie parametr informuje, iż siłowniki te są w stanie
    wykonać 55 cykli na godzinę i ani jednego więcej - po prostu szybciej
    nie pracują, czyli mogą otworzyć i zamknąć np bramę 55 razy w ciągu godziny.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 3. Data: 2011-02-22 11:48:29
    Od: "amba" <a...@m...pl>

    "Olo" <w...@j...cy> wrote in message news:ik06dl$b42$1@news.onet.pl...
    > Podany przez Ciebie parametr informuje, iż siłowniki te są w stanie
    > wykonać 55 cykli na godzinę i ani jednego więcej - po prostu szybciej nie
    > pracują, czyli mogą otworzyć i zamknąć np bramę 55 razy w ciągu godziny.

    a to zupełenie intersujące!
    No mi fachowiec od tych elementów osobiście wyjaśniał, że ilosć cykli
    oznacza jak wiele otwarć bezpośrednio jednen po drugim (czyli w 'ciągłym
    ciagu') nie powoduje przegrzewania się elementów czy innych nadużyć ponad
    zasrtosowaną technikę.
    Ty twierdzisz że jest to właściwie parametr mówiący o ... szybkości pracy!
    No jak sie nie otwirzy szybciej niż 55 razy to wiadom oże nie zostanie użyte
    ponadt, heheh.
    Ale wtedy po co byłby parametr - 'siłownik do bram o małym natężeniu ruchu'
    / 'siłownik do bram o intensywnym.ciągym natęzeniu'?

  • 4. Data: 2011-02-22 11:53:36
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 22 Lut, 12:48, "amba" <a...@m...pl> wrote:

    > Ty twierdzisz że jest to właściwie parametr mówiący o ... szybkości pracy!
    > No jak sie nie otwirzy szybciej niż 55 razy to wiadom oże nie zostanie użyte
    > ponadt, heheh.

    Otworz ja sobie, zamknij i zmierz czas. IMHO tyle to mniejwiecej trwa
    (minute) przy zwyklym trybie pracy.

    > Ale wtedy po co byłby parametr - 'siłownik do bram o małym natężeniu ruchu'
    > / 'siłownik do bram o intensywnym.ciągym natęzeniu'?

    Te o intensywnym natezeniu pewnie zapierdzielaja jak szumacher - nie
    otiweraja sie 30 sek tylko np. 10 sek.
    Lepiej zmien fachowca :P
    pozdr.

    --
    Adam

  • 5. Data: 2011-02-22 13:32:42
    Od: "amba" <a...@m...pl>

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    v.googlegroups.com...
    > Otworz ja sobie, zamknij i zmierz czas. IMHO tyle to mniejwiecej trwa
    > (minute) przy zwyklym trybie pracy.

    ale Ty w ogóle w smoim pście nie odpowidziałeś na postawione pytania / nie
    ustosunkowałeś sie do podanych kwestii.
    może pierw zmienię rozmówcę ? :p

  • 6. Data: 2011-02-22 13:34:07
    Od: "amba" <a...@m...pl>

    "amba" <a...@m...pl> wrote in message
> [...]

    dokładny czas pojedynczego również jest podany (jako odrębny parametr).
    gdyby to miało sens, że z jednego parametru wyliczam drugi - to muszę chyba
    zmienić logikę na inną.

  • 7. Data: 2011-02-22 13:47:22
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "amba" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    v.googlegroups.com...

    > ale Ty w ogóle w smoim pście nie odpowidziałeś na postawione pytania / nie

    Przeciez Adam wyjasnił dokładnie co i jak. Skoro nie zrozumiałes to
    przeczytaj jeszcze raz na spokojnie
    To nie fizyka kwantowa;))

    Krzysiek

  • 8. Data: 2011-02-22 13:48:53
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 22 Lut, 14:32, "amba" <a...@m...pl> wrote:

    > może pierw zmienię rozmówcę ? :p

    To moze z fachowcem swoim jednak rozmawiaj, dogadacie sie!

    --
    Adam

  • 9. Data: 2011-02-22 13:56:52
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > "amba" <a...@m...pl> wrote in message
    >

    > dokładny czas pojedynczego również jest podany (jako odrębny parametr).
    > gdyby to miało sens, że z jednego parametru wyliczam drugi - to muszę
    > chyba zmienić logikę na inną.

    Koniecznie powinienes zmienić-szczególnie po tekstach typu: "jeśli wynosi on
    '55/h', a w praktyce dwa razy dziennie (wyjazd do pracy /
    powrót z pracy) jest 100/h," Komleptnie nie wiem o co Tobie chodziło z tym
    powiazaniem "55/h" i "dwa razy dziennie"

    Krzysiek

  • 10. Data: 2011-02-22 14:03:11
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "amba" <a...@m...pl> wrote:
> [...]
    > nieprzewidziane zużycie?). Jakoś nie wiem czy wykonawca nie robi nas w jajo,
    > bo jak 50 to nie sto...... . Ma ktoś wiedzę?

    Może wrzuć fragment specyfikacji tego urzadzenia gdzieś jako obrazek. Albo podaj
    model i producenta.
    Obawiam się, że nikt nie zrozumiał Twojego pytania...

    --
    Bartek