  • 11. Data: 2020-11-30 20:15:37
    Temat: Re: Dokładna mapa do określania granic działki
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 Nov 2020 20:09:39 +0100, heby napisał(a):

    > Ostatnio taka mapka kosztowala mnie prawie 200zł. Dopytuje czy to jedyna
    > opcja ;)
    E tam. Ja parę tygodni temu płaciłem jakieś 25 zł.

    > No właśnie. Pytam panienki z okienka "a czy to jest aktualna mapa?".
    > Dowiaduje się że może nie być bo oni aktualnej nie mają i w zasadzie
    > nikt nie ma. Państwo z tektury.
    No toć mówiłem :) Bardziej oficjalnej nie znajdziesz :)

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 12. Data: 2020-11-30 22:58:25
    Od: collie <c...@v...pl>

    W poniedziałek, 30.11.2020 o 19:45, Jacek Maciejewski napisał:

    > W Urzędzie Gminnym/Miejskim jest wydział Geodezji (albo coś takiego)

    Nie fanzol. Wydziały Geodezji i Kartografii są u pana starosty.

    --
    Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt.
    Kot może zostać? Nie. Kot musi zostać.

  • 13. Data: 2020-12-01 07:26:57
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 30.11.2020 o 22:58, collie pisze:

    > Nie fanzol. Wydziały Geodezji i Kartografii są u pana starosty.

    Np..
    Wydział Mienia i Geodezji - Urząd Miasta Bydgoszczy
    Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, Biuro Geodezji i Katastru
    Urząd Miasta Krakowa - Wydział Geodezji
    i jeszcze wiele innych miast na prawach powiatu :)

  • 14. Data: 2020-12-01 08:48:27
    Od: budynPL <b...@g...com>

    poniedziałek, 30 listopada 2020 o 20:09:47 UTC+1 heby napisał(a):
> [...]
    >
    > No właśnie. Pytam panienki z okienka "a czy to jest aktualna mapa?".
    > Dowiaduje się że może nie być bo oni aktualnej nie mają i w zasadzie

    nie państwo z tektury, tylko tak działa geodezja. Jesli w terenie coś się zmieni
    to mapa nie zmienia się w komputerach w sposób automagiczny tylko trzeba wysłać
    geodetę.
    Jesli chcesz pewność mieć to sam płacisz za geodetę, wtedy mapa rzeczywiscie jest
    dość
    droga. Normalna mapa zasadnicza aż tak droga nie jest.
    Powiaty potrafią mieć swoje portale geodezyjne cos jak
    http://wrosip.pl/
    https://ewid.starostwo.olawa.pl/cms/
    https://olesnicki.webewid.pl/cms/?page_id=12

    kiedyś jak ten dom wysadzili robiąc przecisk w szczyrku to sobie znalazłem to miejsce

    obejrzeć pod kątem uzbrojenia terenu na ichnich mapach

    b.

  • 15. Data: 2020-12-01 10:05:11
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 01/12/2020 08:48, budynPL wrote:
    > nie państwo z tektury, tylko tak działa geodezja. Jesli w terenie coś się zmieni
    > to mapa nie zmienia się w komputerach w sposób automagiczny tylko trzeba wysłać
    geodetę.

    Tu chodzi oto że geodeta już był, upłyną miesiąc, a granice działki po
    podziale i zarys budynku dalej nie są zaznaczone. No i mapa z granicami
    działek "jeszcze się nie zaktualizowała" bo komputery dopiro
    przetwarzają. Niewykluczone że przesyłają to na kartach perforowanych
    skoro po miesiącu od pomiarów dostaje ciągle nieaktualną mapę (c.a.
    2012). Jak informatyk nie tylko nie pojmuje, ale stanowczo protestuje!
    Dość tej miernoty w każdej dziedzienie życia i zrzucaniu winy na komputery.

  • 16. Data: 2020-12-01 11:06:49
    Od: GreDi <g...@n...pl>

    W dniu 01.12.2020 o 10:05, heby pisze:
    > Tu chodzi oto że geodeta już był, upłyną miesiąc, a granice działki po
    > podziale i zarys budynku dalej nie są zaznaczone
    Ale geodeta oprócz tego, że nanosi aktualizację na mapę... to nanosi
    punkty fizycznie na działce (deseczka, wkręt wkręcony w deskę, dodatkowo
    spray kontrastowy).

    --
    GreDi

  • 17. Data: 2020-12-01 12:02:43
    Od: budynPL <b...@g...com>

    wtorek, 1 grudnia 2020 o 10:05:20 UTC+1 heby napisał(a):
> [...]
    > Dość tej miernoty w każdej dziedzienie życia i zrzucaniu winy na komputery.

    zapytaj geodety czy w ogóle zgłosił sprawę do ośrodka :-)

    b.

  • 18. Data: 2020-12-01 12:13:29
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 01/12/2020 12:02, budynPL wrote:
    > zapytaj geodety czy w ogóle zgłosił sprawę do ośrodka :-)

    Zapytałem. Zgłosił.

  • 19. Data: 2020-12-01 16:41:10
    Od: - <s...@g...com>

    wtorek, 1 grudnia 2020 o 03:05:20 UTC-6 heby napisał(a):
    > Tu chodzi oto że geodeta już był, upłyną miesiąc, a granice działki po
    > podziale i zarys budynku dalej nie są zaznaczone. No i mapa z granicami

    Bo po drodze jest jeszcze urzednik i o ile dobrze pamietam sąd.
    Dopiero jak wszyscy wszystko klepną to sie mapy aktualizuje.
    A u mnie sąd to sie certolil z klepnieciem chyba rok czy cos...

> [...]
    > Dość tej miernoty w każdej dziedzienie życia i zrzucaniu winy na komputery.

    Ty tu pytac przyszedles czy juz tworzysz sobie teorie?

    Jednej z rzeczy ktorej nie trawie na newsach to jak ktos pyta a potem zamiast przyjac
    odpowiedz to probuje pociskac jakies swoje urojenia.

  • 20. Data: 2020-12-01 20:10:38
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 01/12/2020 16:41, - wrote:
    > Ty tu pytac przyszedles czy juz tworzysz sobie teorie?

    Branch się zrobił w dyskusji, poza tematem, mowa o starej historii która
    zapewne trwa w najlepsze do dzisiaj.

    > Jednej z rzeczy ktorej nie trawie na newsach

    To ludzie nie nadążający za dyskutantami i wciskający jakieś swoje
    osobiste wycieczki jako dowód na bycie dorosłym.