  • Data: 2010-10-14 07:31:01
    Temat: Re: Dom inteligentny a Xcomfort
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i962m4$n7i$1@news.onet.pl...

    > Inna spraw, że jak na mój gust - to tylko odczucie, jednak bardziej opłaca
    > się nie wychładzać domu jeżeli mamy do czynienia z stosunkowo krótkim
    > okresem - dwie - trzy doby, bo o dłuższych już nie mówię, to oczywiste, że
    > sensowniej jest ogrzewanie zmniejszyć.

    A ja tam nie wiem, zalezy ile czasu dom opuszczony ma stac. Na innych forach
    ludziska pisza, ze jak wprowadzali sie na swiete zima to kociol palil i
    30m^3 gazu przez dwie doby a po paru dniach zszedl na powiedzmy 10m^3 i
    mniej. 30m^3 gazu to trzy dni pracy w stalych warunkach, wiec przez dwa dni
    nie ma zadnych oszczednosci. Gdzies tu haczyk musi byc i pewnie nie sa to
    tylko zaleznosci liniowe, choc matematyka niby podpowiada inaczej, a moze
    dom domowi nie rowny?

    Pozdro.. TK