  • Data: 2019-01-08 20:40:10
    Temat: Re: Dom szkieletowy "paroizolacja" scian zewnętrznych.
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2019 13:35:51 UTC-6 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    szczelnosc i brak wentylacji wilgotnym powietrzem przestrzeni w scianie.

    > dyfuzja pary to zupełnie co innego niz hulanie wiatru. Aczkolwiek owy wiatr mocno
    by sprawe pogorszył.

    > a w technologie amerykanskie nie wierzę - sciany są cieniutkie, izolacyjnosc
    nędzna, problemów znanych sporo. Ja budowalem nieco po swojemu :)

    Mam podobne zdanie o ichniej technice ale z drugiej strony nieco rozumiem czemu robia
    tak jak robia. To temat na osobna dyskusje wiec nie ma sensu roztrzasac.

    Tu mamy sie naradzic jak ten domek Tomasza ogarnac i najistotniejsze jest nie to czy
    folie dac czy nie albo czy zrobic po amerykansku czy nie tylko to ze temat trzeba w
    tej technologii ogarnac calosciowo.

    Tomasz jak juz zrobi to przyjdzie i stwierdzi ze przeciez mu wiater od dolu/gory hula
    bo tam nie bylo szczelne a nikt nie powiedzial ze ma byc...

    > foty są wskazane

    A potem doktoryzacja :)