    Subject: Re: Dom w stanie surowym od 20 lat?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Fri, 14 Jul 2017 15:07:25 +0200

    W dniu 2017-07-14 o 06:49, Mirosław R. pisze:
    > cześć! Słuchajcie mam pytanko, czy kupić dom w stanie surowym
    > zamkniętym który tak stoi od około 20 lat??? Z tego co wyczytałem to
    > jak jest dach i okna pozabijane to nie powinno sie nic stac. W domu
    > są okna, drzwi i dach. Dom jest z cegły, ale kurcze tak jakby fuga
    > zwietrzała troche, no nie wiem. Te mury właśnie mnie martwią. Wysyłam
    > fotki proszę o opinie.
    >
    > https://zapodaj.net/fafe98e7320f8.png.html
    >
    > https://zapodaj.net/a331cd2844b81.png.html

    Ze zdjęć mury nie wyglądają tak źle, bardziej martw się o komin i stan
    samego dachu.
    Druga sprawa, to wyjaśnienie sytuacji prawnej tego budynku, prze 20 lat
    pozwolenie na budowę mogło wygasnąć i trzeba robić papiery od nowa i tu
    mogą być schody. A może też być tak, że pozwolenie jest, albo można je
    "łatwo" zrobić jako ważne.
    Generalnie, to wszystko jest kwestią ceny, jak za "darmo" to brać, jak
    za stan surowy developerski, to bym się zastanowił.