  • Data: 2018-10-11 20:48:51
    Temat: Re: Dom w technologii szkieletowej
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.10.2018 o 20:21, Budyń pisze:
    > Mój znajomek w budynku z silki narzeka że w salonie słychać spuszczanie wody w
    kiblu piętro wyżej. Kanalizacja spitolona.
    > A mój szkieletowe nie trzeszczy i nie skrzypi. Między pomieszczeniami też nie ma
    problemu. Stropu drewnianego nie mam to tego aspektu nie przerabiałem. W nowym
    budynku będzie i tylko tego się obawiam, się zobaczy.

    strop drewniany ja zrobiłem tak: na istniejącą podłogę, dla Ciebie być
    może będą to tylko legary, dałem podkłady steico, na to płytkę podłogową
    (aby rozłożyć nacisk na większą powierzchnię, na to podkłady (5x5cm co
    40cm) z gumy - z placu zabaw, na to kantówki 6x4 co 40cm. w wolną
    przestrzeń rockwool. na to deski. taka deskowana podłoga pływająca. jak
    niżej gra głośno radio, to słyszę je... tylko w sąsiednim pomieszczeniu
    przez wentylacje. przez podłogę nic a nic.