  • Data: 2018-10-11 20:58:10
    Temat: Re: Dom w technologii szkieletowej
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-11 o 20:10, KIKI pisze:
    > On 11.10.2018 14:35, Kżyho wrote:
    > jak
    >
    > Byłem w niejednym domu szkieletwowym w skandynawii. Było słychać
    > wypróżnienia domowników, sikanie, chodzenie po podłodze niosło się
    > wszędzie i trzeszczało. A raz w nocy słyszałem współżycie domowników.

    W moim byś niczego takiego nie usłyszał.
    Belki stropowe mam o przekroju 24x6 cm co 40 cm, na tym płyta OSB 22mm,
    na tym styropian 8 cm (jako miejsce do prowadzenia wentylacji), na tym
    podłogówka oraz jastrych 6 cm.

    Stabilność nie jest aż tak wysoka jak w domu murowanym, ale bez
    porównania większa od "typowego" szkieletowego.

    --
    MN