  • Data: 2018-02-16 18:46:56
    Temat: Re: Dom z kontenera .CD.
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W budownictwie nie ma takich folii, paroprzepuszczalna przepuszcza
    > parę w obie strony, zatrzymuje wodę i chroni od wiatru. Do środka w
    > kontenerze się nie nadaje. -- Pozdr Janusz

    Szczerze, to w życiu takiej folii nie widziałem na oczy, nawet nie wiem jak
    ona jest skonstruowana, natomiast wiele słyszałem o jej stosowaniu w
    budownictwie. W każdym razie handlowcy budowlani wciskają że ta folia jest
    paro przepuszczalna tylko w jedna stronę.
    Jeśli to co piszesz jest prawdą, to ja tu widzę kolejny wielki przekręt i
    oszustwo z budownictwie z tymi foliami paro przepuszczalnymi.
    Bo teraz ocieplenie poddasza wełną wygląda tak, że od góry daje się zwykłą
    folię a od dołu paro przepuszczalną, więc jeśli ta folia przepuszcza w obie
    strony, to para wodna z poddasza wnika w wełnę i się w niej wkrapla.
    Te folie chyba nawet mają dwie strony o różnej barwie, żeby nie pomylić w
    którą stronę ma przepuszczać tą parę, ale ja nie wiem, może masz rację a
    może nie.