  • Data: 2016-06-27 22:16:17
    Temat: Re: Domowe sposoby wyrównywania terenu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 27 czerwca 2016 21:47:47 UTC+2 użytkownik MK napisał:
    ?

    > Najpierw wypożycz niwelator, nie musi to być jakiś super sprzęt,
    > wystarczy laserowy
    Wąż do podlewania ogrodka i dwie butelki PET wystarczą.
    >i pomierz poziomy gruntu w siatce 2 x 2 m.
    > Dopiero jak będziesz miał gotowe pomiary można zabrać się do obliczeń.
    > Przerzucania gleby nie unikniesz, chodzi głownie o to żeby nie trzeba
    > było wywozić/przywozić czyli taki wykombinować poziom aby tylko w ramach
    > działki przemieszczać.
    > Mnie się wydawało że mam prawie płaską działkę, pomiary pokazały że po
    > przekątnej dł 60 m różnica była ponad metr.
    Tak się zastanawiam w czym problem że np trawnik ma spadek czy że z lewej strony domu
    jest 50cm wyżej poziom trawnika jak z prawej?
    Nierówności typu górki dolinki jak najbardziej warto niwelować żeby chociażby kosić
    było łatwiej ale równanie poziomów wokół domu? Po kiego to?