  • Data: 2018-01-03 12:36:01
    Temat: Re: "Drzewo tlenowe", ktoś może próbował?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 3 stycznia 2018 12:26:02 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > To fakt, chyba żeby to ciąć :/
    > A może istnieje coś innego, co w miarę szybko urośnie o te 5m w górę,
    > będzie krzaczaste i najlepiej zielone cały rok?
    > Pewnie nic takiego nie wynaleźli jeszcze...
    Ja bym na Twoim miejscu żywopłot z ałyczy zrobił
    Tanie to jak barszcz- przynajmniej jak w 2007 kupowałem to kilka groszy za sadzonkę.
    W nadleśnictwie kupiłem
    Zielone cały ro nie jest, do 5 metrów pewnie by urosło ale ja dość intensywne dziełem
    i po bodajże 3 latach miałem ponad dwa metry, później około 3 metrów i w tym roku
    skróciłem do 2 metrów bo mi się nie chciało z drabiny go docinać
    Szczelne takie że pies nie przelezie
    https://www.google.pl/search?q=%C5%BCywop%C5%82ot+z+
    a%C5%82yczy&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahU
    KEwiro5XU2bvYAhUKL1AKHZPoAS4QsAQILg&biw=1280&bih=918
    Jak nie będziesz ciął to tez będzie rosło a dodatkowo kwitło i śliwkami owocowało.
    Na wino czy inny zajzajer jak znalazł;)