  • Data: 2014-04-15 09:21:53
    Temat: Re: Drzwi przesuwne - jak zrobić taniej?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 15 kwietnia 2014 08:51:51 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
    > W dniu 2014-04-15 08:44, Kris pisze:

    > Wszystko to brzmi bardzo rozsądnie. Dlaczego więc producenci drzwi liczą
    > sobie 1800 zł za sam system przesuwania drzwi. Do tego dochodzi cena
    > samych skrzydeł. Czy mają aż taką marżę? A gdzie konkurencja?

    Tu strona jednego z producentów systemów:
    http://www.laguna.pl/
    Popatrz na stronie Leroya-a tam tego spory wybór był
    Jest w czym wybierać a i ew. montaż bajecznie prosty
    Czemy wykonawcy liczą tak drogo?
    Nie mam pojęcia.
    Wiem jedno: stolarze to najdziwniejsza grupa zawodowa jaką przewineła się podczas
    mojej budowy domu i remontów pozostałych nieruchomości.
    Niesłowni, ceny z kosmosu, sztuczne stwarzanie problemów itp. Takie mam odczucia po
    "współpracy" z ta branżą.