  • Data: 2014-04-16 11:58:17
    Temat: Re: Drzwi przesuwne - jak zrobić taniej?
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Niestety samych systemów do ciężkich przesuwnych drzwi wiszących
    > mało kto sprzedaje. Takie systemy z reguły są sprzedawane tylko firmom
    > monterskim, ponieważ wytrzymałość takiego systemu jest mocno zależna od
    > jakości montażu, której często zwykły Kowalski nie jest w stanie zapewnić.

    producent:
    http://www.laguna.pl/produkty_systemy/kategoria/19
    cena z allegro:
    http://allegro.pl/kaseta-drzwi-przesuwne-gustavson-1
    00mm-futryna-i4141370052.html

    Sam zrobiłem z płyty meblowej wyszło mnie taniej. Stoją już sześć lat.

    A dlaczego tak drogo?
    Pytanie o czym mówimy. Ważne są szczegóły:
    np.:
    Potrzebuje samochodu który ma koła kierownice hamulce bagażnik szyby i jest koloru
    zielonego.
    Można kupić VW 30 kzl a można kupic maybacha za 300 kzl.
    SZCZEGÓŁY!!!!!

    I druga sprawa:
    zen.aspx

    Mi wyszło że twój pracodawca musi "dać Ci" 3050zł żebyś ty do ręki dostał 1800.
    Uświadomiłem sobie to ostatnio jak odliczałem VAT budowlany gdzie ty z własnej
    kieszeni wyciągasz kolejne 335 z.