    From: "eMonika" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Drzwi - tanie rozwiązanie garażowe
    Date: Fri, 3 Dec 2010 20:28:59 +0100

    Użytkownik "BearBag" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:eplgig4j37qm.f2ub6roz4z3k.dlg@40tude.net...
    > Witam mam garaż z dwoma pomieszczeniami, w jednym jest ogrzewanie (dalszym
    > od wjazdu) i chciałbym zatrzymać w nim ciepło które ucieka do drugiego.
    > Pomieszczenia prawie niczym nie są rozdzielone, szerokość przejazdu troche
    > wieksza od auta czyli ok 2.4m szerokosci i 2m wysokosci. Chciałbym w tej
    > bramie zamontować jakieś drzwi najlepiej roletowe takie zsuwane na dół. Ma
    > ktoś jakieś tanie rozwiązanie na to? Jakaś blacha roletowa czy cuś... nie
    > chce wydawać na to kupe kasy...

    Roleta okienna będzie jakimś rozwiązaniem, ale od razu powiem, że słabym
    (znam jedne drzwi garażowe właśnie z takiej rolety okiennej, wybrane na
    zasadzie najtańsze sensowne rozwiązanie, tu chodziło o dodatkowe drzwi
    zewnętrzne w prawej połowie garażu aby ją nieco przedłużyć bez robót
    budowlanych. Garaż jest ogrzewany w lewej połowie (samochody stoja obok
    siebie).

    Niestety takie drzwi nie zatrzymują całkiem ciepła (to jest tak naprawdę
    cienka blaszka i w zimie wewnątrz osadza się szron i ciągnie zimno do domu,
    oczywiście temp. jest wyzsza niż na zewnątrz, ale daleko im do izolacyjności
    normalnych drzwi garażowych).

    :-) Monika