  • Data: 2015-06-30 14:16:38
    Temat: Re: Dżersejka - moje marzenie :-)
    Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ACMM-033" <v...@i...pl> Wrote in message:

    > Bo pies przyjmuje nas tu i teraz. Nie rozkminia, czyśmy juz dyrektorem, czy
    > jeszcze świnią, jak to stanowiły żarty w PRLu. Nie ocenia nas po
    > preferencjach politycznych, wyznawanej wierze, itd. Tylko traktować jak psa
    > i pokazać miejsce w hierarchii (nie mylić z traktowaniem siłą i przemocą).

    A gdzie u nas tam siła i przemoc do istotek tych Bożych
    bezbronnych czworonożnych. U nas żadne nigdy krzywdy nie zaznało,
    koty to nawet pazurki chowają, kiedy są najbardziej rozbrykane w
    zabawie, bo agresji nie doznały od nikogo, to i nie mają tych
    odruchów. Nawet krzyknąć nikt na nie nie potrafi, no bo jak
    można, skoro są z nami w sumie nie po swej własnej woli. A bez
    krzyku znają swoje miejsce, bo to wszystko troje mądraliny są,
    nie ma potrzeby im niczego represyjnie nakazywać, doskonale
    wiedzą, co się do nich mówi, a my wiemy bez pudła, o co im
    chodzi. Przecież po kilku już wspólnych latach taka mordka duża
    czy mała wszystko po swemu psiemu/kociemu człekowi opowie, oczami
    i ogonem pomagając, tuląc się albo dokądś przemożnie prowadząc.
    Zwierzaka swojego zna się jak swoje dziecko kiedy jeszcze mówić
    nie umiało, po rodzaju pisku się poznaje i wie, o co mu chodzi.
    :-)

    > Poszukałem opcji wyłączenia dźwięku i nie znalazłem, ale bezproblemowo
    > powinno dać się podmienić na ścieżkę, która nawet będzie pasować formą do
    > treści filmu, i to jest.

    Dzięki. To się robi na YT, czy u siebie w kompie w jakimś programie?

    --
    XL