  • Data: 2015-06-30 11:14:08
    Temat: Re: Dżersejka - moje marzenie :-)
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:55924cc8$0$27521$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dzięki. Słodycza moja kochana. Nie mam słów, żeby wyrazić, jakie
    > toto kochane, jakie oddane i uczuciowe, jakie delikatne w
    > obejściu, jakie czujące i mądre.

    Bo pies przyjmuje nas tu i teraz. Nie rozkminia, czyśmy juz dyrektorem, czy
    jeszcze świnią, jak to stanowiły żarty w PRLu. Nie ocenia nas po
    preferencjach politycznych, wyznawanej wierze, itd. Tylko traktować jak psa
    i pokazać miejsce w hierarchii (nie mylić z traktowaniem siłą i przemocą).

    > Dzięki za obejrzenie i radę, muszę to zrobić jak najszybciej, bo
    > każdy od razu wyłączy taki film.

    Poszukałem opcji wyłączenia dźwięku i nie znalazłem, ale bezproblemowo
    powinno dać się podmienić na ścieżkę, która nawet będzie pasować formą do
    treści filmu, i to jest.

    896510439 896126048 222478125 222478457