    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom,pl.rec.zwierzaki
    Subject: Re: Dżersejka - moje marzenie :-)
    Date: Tue, 30 Jun 2015 15:37:16 +0200

    news:559288a7$0$2204$65785112@news.neostrada.pl...
    > Zwierzaka swojego zna się jak swoje dziecko kiedy jeszcze mówić
    > nie umiało, po rodzaju pisku się poznaje i wie, o co mu chodzi.
    > :-)

    Brata psicę dałem radę spacyfikować bez jednego podniesionego słowa,
    wystarczyło odpowiednio wypowiedziane słowo, w razie konieczności z
    niewielkim wsparciem delikatnego gestu Cezara.
    Z jamnikiem mam inaczej, ale to wynik mojego problemu neurologicznego
    (pasuje mi do ZT, ale diagnozy nie mam) i czasem mi się zdarzy głośniej go
    pogonić w czymś, ale tak na codzień, to doszedłem do tego, że nie rzuca się
    na ludzi (mężczyzn, musi mieć uraz sprzed czasów schroniskowych) i co ważne,
    mogę z nim spokojnie przejść koło kota, a kiedys nie było przebacz. Staram
    się jak mogę być dobrym "psiwódcą", choć nie do końca mi się to udaje
    niekiedy.
    Teraz usiłuje od mojej mamy wyłudzić ciasteczko :)

    > Dzięki. To się robi na YT, czy u siebie w kompie w jakimś programie?

    Można u siebie i wrzucić nowy film, ale jak już film tam leży, to robi się
    to na YT we właściwościach dźwięku, pokaże ci listę podkładów muzycznych do
    wyboru. Muszę kiedyś rozpoznać, czy jest jakaś, zawoalowana choćby opcja,
    podmiany całego filmu, bo i mnie by się przydała - kilka moich filmów jest
    podlinkowanych na kilku zagranicznych serwisach i nie chciałbym, aby musieli
    sobie przelinkowywać do nowych wersji, a pewne z tych filmów dziś jestem w
    stanie zrobić lepiej.

    896510439 896126048 222478125 222478457