  • 1. Data: 2012-07-29 11:21:14
    Temat: Dziewanna
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Czy ktos z was rozgryzł "kod" układu kwiatów w zależności od opadów?
    https://picasaweb.google.com/lh/photo/mUdpR2CzHZ62JL
    0YhwHUbT1bnSCZdOaKqgJgG7IkByA?feat=directlink
    SJS

  • 2. Data: 2012-07-29 15:17:43
    Temat: Re: Dziewanna
    Od: "mirzan" <m...@g...pl>

    SJS <s...@w...pl> napisał(a):

    > Czy ktos z was rozgryzł "kod" układu kwiatów w zależności od opadów?
> [...]

    Taki sam,jak Lenarda da Vinci.Pomnożony o współczynnik wilgotności względnej.
    Pozdrawiam.mirzan

  • 3. Data: 2012-07-29 23:41:53
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 29 Jul 2012 11:21:14 +0200, SJS napisał(a):

    > Czy ktos z was rozgryzł "kod" układu kwiatów w zależności od opadów?
    > https://picasaweb.google.com/lh/photo/mUdpR2CzHZ62JL
    0YhwHUbT1bnSCZdOaKqgJgG7IkByA?feat=directlink
    > SJS

    Nigdy się tym nie zajmowałam, dziewanny póki co nie mam, ale z zachwytem co
    roku "studiuję" całe dziewannowe pole u znajomych i w przyszłym sezonie
    wreszcie posieję u siebie, z nasion zebranych u nich. Cóż za majestatyczne,
    piękne rośliny!
    --
    XL

  • 4. Data: 2012-07-30 07:42:10
    Od: "mirzan" <m...@g...pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > wreszcie posieję u siebie, z nasion zebranych u nich. Cóż za majestatyczne,

    Gdzie rosną dziewanny.tam bez posagu panny. Rosną na marnej ziemi.

  • 5. Data: 2012-07-30 09:41:05
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan mirzan napisał:

    > Gdzie rosną dziewanny.tam bez posagu panny. Rosną na marnej ziemi.

    Moja okolica zawsze była zadziewanniona na potęgę. Od kilku lat roślin
    zrobiło się mniej. Zastanawiamy się skąd ta zmiana. Piachy wciąż te
    same, a posagi rosną, bo działki wciąż drożeją. Myślę, że może to mieć
    związek z poziomem wód -- oddalona o sześć kilometrów elektrociepłownia
    przestała korzystać ze studni głębinowych i pobiera wodę z wodociągu.
    Nie żeby od razu zrobiło się dla dziewanny za mokro, ale inne rośliny
    zaczęłý sobie lepiej radzić i zagłuszają dziewannowe rozety.

    Jarek

    --
    Do wsi Zagubin na Kujawy białe
    Gdzie ziemia licha piachy niebywałe

  • 6. Data: 2012-07-30 13:34:12
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 Jul 2012 05:42:10 +0000 (UTC), mirzan napisał(a):

    > Gdzie rosną dziewanny.tam bez posagu panny. Rosną na marnej ziemi.

    Dlatego oczywiście na dobrej ziemi NIE urosną, podłe :->
    --
    XL