  • Data: 2019-01-06 00:31:17
    Temat: Re: Escape roomy a prawio budowlane
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestes tak wielkim wiejskim chamem, durniem itd ze jak bym napisal ze gowno
    smierdzi to napiszesz ze nie mam racji bo pachnie. A teraz pozwalam ci napisac cos
    glupiego.

    Pozostawię to bez komentarza. Każdy kto chce sprawdzić który z nas ma
    rację, znajdzie setki filmów na YouTube. Także nagranych kamerkami
    zamontowanymi na hełmach strażaków w trakcie akcji gaśniczych. Tobie zaś
    radzę więcej pokory, bo nie jesteś omnibusem i zanim udzielisz kolejnej,
    szkodliwej porady spróbuj się zapoznać z tematem i sprawdzić czy aby nie
    robisz z siebie idioty.