  • Data: 2019-01-06 10:34:49
    Temat: Re: Escape roomy a prawio budowlane
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-06 o 09:45, Uzytkownik pisze:

    > Nie użyłem wobec ciebie ani jednego obraźliwego słowa, a ty obrzucasz
    > mnie epitetami:
    >
    > "Jestes tak wielkim wiejskim chamem, durniem itd"
    > "Baran jestes i tyle"
    >
    > Tak do mnie się zwracasz, bo mam większą wiedzę i raczyłem się tą
    > wiedzą podzielić.
    > Normalny człowiek podziękowałby za wiedzę i przeprosiłby za swój błąd,
    > ale nie zenio kogutek.

    A tu sobie poczytaj o wentylowaniu w trakcie akcji gaśniczych. Po co się
    wentyluje budynki przed wejściem ekip strażaków do środka budynku oraz
    dlaczego to co napisałeś to bzdury:
    http://strazak.wikidot.com/pozary-dachow:wentylacja-
    taktyczna

    Kolejne twoje chamskie epitety pod moim adresem będą świadczyły tylko o
    tym, że jesteś debilem, który nie jest w stanie przyswoić jakiejkolwiek
    wiedzy.