  • Data: 2020-01-06 23:11:24
    Temat: Re: Falowniki PV Inwerter elektronix.pl
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.01.2020 22:51, Lisciasty wrote:

    > Ogarnij najpierw czytanie ze zrozumieniem, wyraźnie napisałem że
    > najpierw wywalił różnicówkę a potem eskę wywalał.

    Kto tam cie wie co było i co z czym miałeś połączone :-)
    Wszystko da się stwierdzić od czego tak się dzieje. To, że polski
    falownik jest mniej ładny, syczy i w ogóle syfiasty z wyglądu jak tam na
    elektrodzie było to nie znaczy, że nie da się z tym żyć skoro był za
    połowę ceny.

    Migał wyświetlacz czy działo się to czy tamto to nic nie mówi. Nie ma
    filmu, nie ma schematu, nie wiadomo jak to było połączone ze sobą.

    Może go sam zepsułeś i szukałeś pretekstu do zwrotu? Ja w zeszłym roku
    podłączyłem odwrotnie kable do zasilacza do ledów w suficie. Miały
    podobne kolory po stronie 12 i 230. Ale do zwrotu do 14 dni się nie
    nadawał, bo prawie wybuchł :-)