  • Data: 2020-01-07 23:08:40
    Temat: Re: Falowniki PV Inwerter elektronix.pl
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 7 stycznia 2020 22:33:52 UTC+1 użytkownik Pilocik napisał:
    > przebrnąłem przez waszą dyskusję i mam wrażenie że KIKI=witekem=elektronix ?
    > w końcu nie używa się tego samego nicka na różnych forach ;)

    Mam nadzieję, że to jednak nie on. Choć narracja podobna :]

    > kiedyś też przez chwilkę rozważałem elektronixa, bo tani, bo polski, bo
    > użytkownicy zachwalali - po głębszym rozpoznaniu tematu okazało się, że
    > tylko jeden użytkownik zachwalał - tak, nie mylicie się, to był witekem :)

    Ja przed kupnem zdawałem sobie sprawę, że jest to pomysł ryzykowny,
    ale chciałem dać szansę polskiemu klamotowi. Jeszcze do Spirventu
    uderzałem ale olali mnie kompletnie.
    Zastanawiam się czy nie przetestować Lumela. Tylko cholera wie czy to jest
    coś sensownego, czy tylko obrandowany chinol :(
    I weź tu człowieku wspieraj krajowy rynek :/

    > był na elektrodzie, muratorze i na innych forach - tu akurat ten sam
    > nick wszędzie pomógł mi w wyborze - mam growatta :D

    Ja mam 2 growatty, póki co działają. Zobaczymy za parę lat ;)

    L.