  • Data: 2020-01-08 04:08:46
    Temat: Re: Falowniki PV Inwerter elektronix.pl
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.01.2020 22:33, Pilocik wrote:

    > przebrnąłem przez waszą dyskusję i mam wrażenie że
    > KIKI=witekem=elektronix ?
    > w końcu nie używa się tego samego nicka na różnych forach ;)

    Akurat ja nie jestem nim, mnie starzy bywalcy znają z początku lat
    2000-nych.
    Natomiast jest faktem, że nigdzie nie używam tego samego nicka ani tego
    samego hasła w miejscach gdzie trzeba się logować :-)
    To ma swoje bardzo dobre strony. Polecam używać keepassa.

    > kiedyś też przez chwilkę rozważałem elektronixa, bo tani, bo polski, bo
    > użytkownicy zachwalali - po głębszym rozpoznaniu tematu okazało się, że
    > tylko jeden użytkownik zachwalał - tak, nie mylicie się, to był witekem :)
    >
    > był na elektrodzie, muratorze i na innych forach - tu akurat ten sam
    > nick wszędzie pomógł mi w wyborze - mam growatta :D

    Po to zadałem pytanie :-) Ale nie sądziłem, że taki kubeł pomyj na nich
    wylano i to wcale nie sam Liściasty ale wielu innych. Niestety trudno to
    zweryfikować do końca, bo nikt nie dał filmów, zdjęć ani lepszego opisu.
    Trochę to wygląda jak robota konkurencji.