  • 201. Data: 2023-11-28 17:26:11
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 28 listopada 2023 o 15:19:17 UTC+1 Janusz napisał(a):
    > , to Polsat i
    > TVN o kilka długości lepiej to przedstawiali bo przekazywali program
    > wszystkich partii z pisem włącznie.

    Szczególnie Polsat-myślisz że darmo teraz Solorz podpisuje kontrakty przy budowie
    elektrowni jądrowej?
    A TVN nawet nie starał się być obiektywby.

  • 202. Data: 2023-11-28 17:53:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 28 listopada 2023 o 17:21:58 UTC+1 Cavallino napisał(a):
    > ?
    > PO przegrała poprzednie wybory właśnie dlatego, że nie kłamała w
    > mediach, ani nawet nie reklamowała swojego własnego rządu.

    Masz prawo do takiej oceny.
    Póki co nie ma zakazu być naiwnym.

  • 203. Data: 2023-11-28 17:59:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-11-2023 o 17:53, Kris pisze:

    > Masz prawo do takiej oceny.

    Wiem.

    > Póki co nie ma zakazu być naiwnym.

    Naiwnością jest mniemanie że ktokolwiek w nowoczesnej historii naszego
    kraju był, lub będzie w stanie odpierdzielić taką propagandę
    (gdziekolwiek) jak zrobił to pis.

    Albo, że tvpis to tvn w drugą stronę.
    Ktoś tak bredzi, po prostu nie ma pojęcia o czym gada.
    To są rzeczy całkowicie nieporównywalne.

    EOD

  • 204. Data: 2023-11-28 19:32:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 28.11.2023 o 17:26, Kris pisze:

    > Szczególnie Polsat-myślisz że darmo teraz Solorz podpisuje kontrakty przy budowie
    elektrowni jądrowej?
    > A TVN nawet nie starał się być obiektywby.
    Pleciesz głupoty. TVN i polsat to niebo a ziemia w porównaniu do tvp,
    tvp sie nawet nie siliła na obiektywizm. To że polsat ma lepsze układy z
    pisem to wiadomo, o wszystkich aferach wpierw informował tvn, potem
    dopiero polsat i to jeszcze nie o wszystkich.

    --
    Janusz

  • 205. Data: 2023-11-28 21:20:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 28 listopada 2023 o 19:32:36 UTC+1 Janusz napisał(a):

> [...]
    > pisem to wiadomo, o wszystkich aferach wpierw informował tvn, potem
    > dopiero polsat i to jeszcze nie o wszystkich.

    Czyli ci co Ciebie mniej w ..uja robią są lepsi od tych co mocniej w ..uja walą?
    Dla mnie jedni i drudzy jednakowi manipulanci.
    Ale ja truskawki cukrem.

  • 206. Data: 2023-11-28 21:28:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 28 listopada 2023 o 17:59:45 UTC+1 Cavallino napisał(a):
    .

    > Albo, że tvpis to tvn w drugą stronę.
    > Ktoś tak bredzi, po prostu nie ma pojęcia o czym gada.
    > To są rzeczy całkowicie nieporównywalne.

    Poczekaj jeszcze kilka miechów będziesz naocznym świadkiem zmian.
    PISie wytyczyli kierunek, następcy z pewnością z doświadczenia PISi skorzystają.
    Nie ma tak obrzydliwej rzeczy której nie zrobili by politycy.

  • 207. Data: 2023-11-28 22:45:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 28 listopada 2023 o 21:28:20 UTC+1 Kris napisał(a):
> [...]
    > PISie wytyczyli kierunek, następcy z pewnością z doświadczenia PISi skorzystają.
    > Nie ma tak obrzydliwej rzeczy której nie zrobili by politycy.
    No nie ma. W przyszłym roku tzw ZUS minimum dwa tysie od prowadzących działalność
    gospodarczą. I chociaz te dwa tysie załatwił PiS to gdyby rzad utworzyła dzisiejsza
    jełoPOzycja to zostanie nim obciazona bo za jej rzadow zostanie wprowadzony. Brawo
    PiS.

  • 208. Data: 2023-11-29 11:52:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 28.11.2023 o 21:20, Kris pisze:

    > Czyli ci co Ciebie mniej w ..uja robią są lepsi od tych co mocniej w ..uja walą
    > Dla mnie jedni i drudzy jednakowi manipulanci.

    Nadal pleciesz głupoty, przekazywanie informacji a robienie nagonki to
    są dwie różne sprawy. Widać jak sam jesteś zmanipulowany nie
    rozróżniając informacji od nagonki.

    > Ale ja truskawki cukrem.
    Za dużo cukru jesz, to szkodzi.

    --
    Janusz

  • 211. Data: 2023-11-29 13:53:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Jak Tobie wyszło ze bronie PiS?
    > Masz prawo mieć nadzieję że politycy nie wykorzystają TV
    > publucznej w obliczu 3 zbliżających się wyborów Twoje prawo- ja
    > uważam że bezwzględnie wykorzystają.

    Juz sam fakt ze porównujesz tvn i tvp jako "jedno zło" stawia cie w
    dosc smiesznym miejscu w dyskusji pt "ja nie bronie pisu"
    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 212. Data: 2023-11-29 13:53:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Zawsze będzie zależna szczególnie teraz gdy przed nami praktycznie
    > co kilka miesięcy jakieś wybory. Politycy niezależnie od opcji
    > nigdy nie odpuszcą sobie kontroli nad takim narzędziem.

    Ale sa odcienie szarosci.
    A teraz było tylko czarno.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest