  • 241. Data: 2023-12-02 19:53:00
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Wyklaruj mi więc coś jeszcze.
    > Dzisiaj słucham radio i słyszę że nowa koalicja ma projekt uchwały
    > o przedłużeniu zamrożenia cen energii. Tylko ponoć gdzieś tam
    > między wierszami wpisali odległości przy budowie farm wiatrowych i
    > możliwości wywłaszczenia.
    > O co tutaj chodzi.
    > Nie mogli jak biali ludzie napisać ustawy o przedłużeniu
    > zamrożenia cen energii a odnośnie wiatraków osobny dokument
    > sporządzić?

    Podejrzewam ze zwiekszenie mozliwości stawiania wiatraków to jeden z
    punktów negocjacji w sprawie kpo. Podejrzewam!
    Z drugiej strony za grosz nie wierze pisowcom w ten krzyk gwałtu rety o
    wywłaszczeniach zwłaszcza ze przeciez sami setki ludzi wywłaszczyli pod
    lotnisko ktore zapewne nigdy nie powstanie.
    A problem dostanie prezydent - bo bedzie musiał ustawe podpisac w
    całosci.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 242. Data: 2023-12-03 07:19:05
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-12-2023 o 13:36, Kris pisze:

> [...]
    > Nie mogli jak biali ludzie napisać ustawy o przedłużeniu zamrożenia cen energii a
    odnośnie wiatraków osobny dokument sporządzić?

    Nie mogli, bo szkodnik Adrian pozostaje na stanowisku jeszcze jakiś czas.

  • 243. Data: 2023-12-03 07:19:56
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-12-2023 o 13:53, Budzik pisze:

    > Głupi jestes?

    Nie, ja jej nie ulegam.
    Ty i owszem.
    Wnioski sobie sam wyciągnij.

  • 244. Data: 2023-12-03 07:21:37
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-12-2023 o 13:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Ładna projekcja.

    Projekcje to masz Ty, przekłada się w nich pisia propaganda, na Twoim
    zdaniem prawdziwe fakty.
    Dopóki tego nie pojmiesz, albo przynajmniej nie przyjmiesz do
    wiadomości, nie mamy o czym gadać w temacie.
    EOD

  • 245. Data: 2023-12-03 10:25:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 2 grudnia 2023 o 19:59:46 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
    > lotnisko ktore zapewne nigdy nie powstanie.
    > A problem dostanie prezydent - bo bedzie musiał ustawe podpisac w
    A miało zacząć być normalnie.
    A zaczyna się od wprowadzania tylnymi drzwiami/ między wierszami.
    Ciekawe co przemyca przy okazji wprowadzenia 900 plus czy 60tys kwoty wolnej od
    podatku.
    To jest psucie prawa przeciez- a z tym obiecali walczyc

  • 246. Data: 2023-12-03 11:53:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Projekcje to masz Ty, przekłada się w nich pisia propaganda, na
    > Twoim zdaniem prawdziwe fakty.
    > Dopóki tego nie pojmiesz, albo przynajmniej nie przyjmiesz do
    > wiadomości, nie mamy o czym gadać w temacie.

    ładne argumenty.
    Zwykłem na argument "BO TAK" odpowiadac argumentem "BO NIE"!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 248. Data: 2023-12-03 11:53:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Nie, ja jej nie ulegam.
    > Ty i owszem.
    > Wnioski sobie sam wyciągnij.

    Znów nic nie zrozumiałes wiec wyciagasz głupie wnioski.
    Nawet dla ciebie sytuacja nie jest jasna bo przeciez powiedziałes ze
    nie przesadzasz o niewinnosci Karpinskiego a z drugiej strony
    oczekujesz ze przecietny Kowalski (nie ja!) zrozumie niuanse ze
    wypuszczono z aresztu (nie wiezienia!) koogs podejrzane (nie
    skazanego!) i ze Hołownia go nie wypuscił (to nie jego decyzja!) a
    jedynie wykonał czynnosc administracyjna.
    Ja to rozumiem, ty to rozumiesz i gwarantuje ci ze 20% wyborców
    koalicji demokratycznej tego nie zrozumie.
    To jest jeden ruch, mozna zamykac oczy ze on nic nie zmienia, ale
    władza zuzywa sie szybko, kilkadziesiat takich ruchów i w wyborach do
    EP pis zdobedzie 50%.
    Nie chce tego wiec mowie jak jest i nie bede udawał ze czarne jest
    białe!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 247. Data: 2023-12-03 11:53:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > A miało zacząć być normalnie.

    Na serio ty to mowisz?
    :-DDD

> [...]
    > Ciekawe co przemyca przy okazji wprowadzenia 900 plus czy 60tys
    > kwoty wolnej od podatku. To jest psucie prawa przeciez- a z tym

    W sumie nie ma tutaj wprowadzania tylnymi drzwiami.
    Jest natomiast brak konsultacji etc.
    Ale z drugiej strony czyja to wina ze mamy grudzien, nie wiemy po ile
    bedzie prad za miesiac, mamy rzad ktory nie chce rzadzic i do tego
    prezydenta który jawnie zadeklarował ze bedzie blokował ustawy?
    Na razie normalnie nie jest.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 249. Data: 2023-12-03 12:07:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 3 grudnia 2023 o 10:25:13 UTC+1 Kris napisał(a):
> [...]
    podatku.
    > To jest psucie prawa przeciez- a z tym obiecali walczyc
    Kto mowili ze będzie normalnie? Wczoraj jakie dupek z koalicji obywatelskiej
    powiedział w tv ze na 60 tys maja cztery lata.

  • 250. Data: 2023-12-03 14:44:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 3 grudnia 2023 o 12:00:03 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > Na serio ty to mowisz?
    > :-DDD

    No tak gadali ci co lada chwila stery rządowe obejma.
    No chyba że oszukali " Polki i Polaków"
    > W sumie nie ma tutaj wprowadzania tylnymi drzwiami.
    Jest.
    Chcieli przedłużyć zamrożenie cen energii mogli napisać prosto- "przedłużamy
    zamrożenie cen energii na następne 1/2/3/12 miesiecy/30 lat*(niepotrzebne skreślić)
    Przecież tego oczekują "Polki i Polacy"
    Z racji tego że oczekuję tego "Polki i Polacy" to zapewne Duda taką prostą ustawę by
    podpisał
    > Jest natomiast brak konsultacji etc.

    A odnośnie wiatraków wywlaszczyń odległości itp można było stworzyć drugi dokument i
    nad nim pracować
    > Ale z drugiej strony czyja to wina ze mamy grudzien, nie wiemy po ile
    > bedzie prad za miesiac, mamy rzad ktory nie chce rzadzic i do tego
    > prezydenta który jawnie zadeklarował ze bedzie blokował ustawy?

    A dlaczego ja mam na to pytanie odpowiadać?
    Przecież ci co za chwilę przejmą rządowe stery mogli to wszystko doskonale
    przewidzieć i powinni być na to przygotowani.
    I ponoć byli bo jakimiś teczkami z gotowymi rozwiązaniami machali w trakcie kampanii
    i chwilę po ogłoszeniu wyników
    > Na razie normalnie nie jest.

    A no nie jest i nie oczekiwałem że będzie normalnie w tydzień/dwa miesiąc po
    wyborach.
    Ale jak widzę normalności tu raczej nie będzie i później bo zaczynają stosować te
    metody które PiS im pięknie przetestował przez ostatnich kilka lat