  • 311. Data: 2020-01-03 12:31:18
    Temat: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 03.01.2020 06:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik KIKI h...@u...dl ...

    > Chyba bywało roznie. Ale skoro sa 4-5 na jednej 500 metrowej ulicy to
    > chyba obecvnie nie jest tak zle...

    Gdzieś jest film, że jest bardzo źle

  • 312. Data: 2020-01-03 13:02:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po co zabraniać. Zaczną kupowac po cenie jaka placa elektrowniom. Owcojebca opowiadal
    ze we Francji najpierw kupowali drogo a teraz tanio. Da się? Da.

  • 313. Data: 2020-01-03 13:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik KIKI h...@u...dl ...

    > Gdzieś jest film, że jest bardzo źle

    A mimo to powstaja nowe jak grzyby po deszczu?
    Był taki moment kiedy wielu sprzedawców wyruchano, pozmieniano umowy etc
    ale po owocach i poznacie i powiedziałbym ze teraz to jest inna bajka...

    Zreszta zabka, groszek sroszek - teraz to chyba i tak wszystko
    eurocach...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 314. Data: 2020-01-05 14:31:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    >jesli firma wykopie tone >węgla to panstwo dostanie >vat ostatecznie od klienta
    który ten węgiel kupi. Czyli >usługa wykonana przez firmę, >mimo ze vat jest dla niej
    >neutralny, przyniosła >panstwu vat.

    Przyniosła państwu VAT dzięki temu że był gornik(kasjerka z biedry) co wungiel kopał.

  • 315. Data: 2020-01-05 14:45:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 stycznia 2020 17:00:01 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > To jest zle postawione pytanie. Albo raczej zwykła manipulacja z czego z
    > pewnoscia zdajesz sobie sprawe.

    Z takimi ignorantami jak Myjk trzeba bezposrednio
    Inaczej nie dotrze
    A jak widzisz i tak wytłumaczenie Sobie znalazł

    >Zeby było w temaci watku powinienes zapytac tak: czy zgadzasz sie aby
    >zlikwidowac pincet i cała kase puscic w tematy ekologiczne

    W życiu
    Za długo na świecie żyję żeby nie wiedzieć że w praktyce kasa wrzucona "w tematy
    ekologiczne" to kasa stracona.

  • 316. Data: 2020-01-05 14:52:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 28 grudnia 2019 15:59:46 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

    > Z drugiej strony ja jestem w stanie zaakceptowac to ze prad jest
    > "czystszy" i drozszy.

    Skoro jesteś w stanie więcej płacić aby być eko to od deklaracji do czynów przejdź
    Swoje diesle na elektryki zamień;)

  • 317. Data: 2020-01-05 15:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > W życiu
    > Za długo na świecie żyję żeby nie wiedzieć że w praktyce kasa
    > wrzucona "w tematy ekologiczne" to kasa stracona.

    ok, jak w fizyce wezmy idealna kule...

    Załózmy ze nie rozpatrujesz teraz wykonania a samą idee.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 318. Data: 2020-01-05 15:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Skoro jesteś w stanie więcej płacić aby być eko to od deklaracji do
    > czynów przejdź Swoje diesle na elektryki zamień;)

    Nie ma elektryków które by moje potrzeby zaspokajały. :)
    Poza tym drozej nie znaczy ekstremalnie drogo...
    A wierz mi ze juz się kiedys nad tym zastanawiałem. Analizowałem zakup
    nissana nv200 ale zasieg za mały. Poza tym ja mieszkam w bloku, gdzie
    miałbym to ładować?

    Ja rozumiem ze prad moze zdrozec 10 czy 20% ale jezeli dzis ktos by
    powiedział ze ma zdrozec 100% to jaki by nie był tego cel, pomyslałbym ze
    chce mnie naciąc.

    no chyba ze przedstawiłby konkretny realny kosztorys, cele (ostateczne,
    szczegółowe, roadmap z terminami) no i oczywiście umowa miedzy mna a
    panstwem byłaby taka ze jak sie nie wywiązą to oddaja kase.

    IMO najgorszy scenariusz to taki ze bedziemy płacic za prąd coraz wiecej
    dlatego ze produkujemy go w sposób nieekologiczny i płacimy za to kary.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 319. Data: 2020-01-05 17:11:02
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-01-05 o 15:59, Budzik pisze:
    > IMO najgorszy scenariusz to taki ze bedziemy płacic za prąd coraz wiecej
    > dlatego ze produkujemy go w sposób nieekologiczny i płacimy za to kary.
    Ale na taki trzeba się przygotować bo jak na razie wszystko idzie w tym
    kierunku :(

    --
    Janusz

  • 320. Data: 2020-01-05 18:53:29
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 stycznia 2020 14:31:25 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    >neutralny, przyniosła >panstwu vat.
    >

    > Przyniosła państwu VAT dzięki temu że był gornik(kasjerka z biedry) co wungiel

    a przedsiebiorca to niewazny? - tzn wazny ale po to by go opluc jako zlodzieja,
    krwiopijce itd?

    Wiec chcialem zauwazyc ze bez tego przedsiebiorcy panstwo nie dostaloby vatu, ale
    jeszcze górnikowi wypłacało zasilki bezrobotnego.

    b.