  • Data: 2011-01-01 13:30:26
    Temat: Re: Fwd: Re: Hydrofor czy pompa g?ebinowa ?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01-01-2011 o 02:02:20 Jarek P. <j...@g...com> napisał(a):

    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W moim terenie jest ogólnie bardzo wysoki poziom wód gruntowych. Moja
    > woda nie jest powierzchniowa, ona się na tą wysokość podsącza z tych 11
    > metrów, ale jakością niczym od powierzchniowej się nie różni, po nalaniu
    > do szklanki i odstawieniu na pół godziny, zaczyna przypominać coś
    > pośredniego między moczem a cocacolą. Taki teren, niestety...
    No to moge tylko współczuć, pijesz to czy tylko podlewasz nią ogródek?
    Ja mam wodę czystą, ale mimo że mam 6m skały, a studnia ma 8.5m to mimo
    to bakterie mi się dostały i przez sanepid woda mi nie przeszła, muszę
    używać
    filtra węglowego.

    > Zgadzam się, mi chodziło zaś o to, że odwiert 15m wcale niekoniecznie
    > musi oznaczać "nie da się zastosować pompy ssącej".
    Oczywiście że nie, ale musiałby mieć poziom lustra jak ty masz.

    > Pompa głębinowa jednak tak czy tak będzie lepsza.
    Dokładnie, jest bezobsługowa, cicha, nie ma problemów z zalewaniem pompy
    i jej zapowietrzaniem. Trzeba tylko uważać żeby piasku nie ciągła.

    --
    Pozdr
    JanuszK