  • Data: 2011-01-01 10:55:39
    Temat: Re: Fwd: Re: Hydrofor czy pompa g?ebinowa ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.01.2011 00:16, janusz_kk1 pisze:

    > To ty masz wodę powierzchniową, w lecie też masz tyle wody?

    Zależy, co rozumiesz przez "powierzchniową" ;)

    Generalnie u mnie też jest wysoki poziom wód gruntowych, ale jak
    wiercili mi studnię, to wodę znaleźli na 12m, potem jeszcze powiercili
    do 16m. Po jakimś czasie użytkowania (latem) prowizorki "goła" pompa
    wrzucona do studni i używana bezpośrednio do podlewania betonu, kiedy
    domek już stał i zacząłem instalować hydraulikę w środku, wrzuciłem
    pompę na nowo z docelową już instalacją - "plumsk" było już na 4m.

    Jest dziura i woda sobie podchodzi.