  • Data: 2011-01-01 01:02:20
    Temat: Re: Fwd: Re: Hydrofor czy pompa g?ebinowa ?
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:op.volpmfiz1cvm6g@linux-rj.dom...
    Dnia 31-12-2010 o 10:51:59 Jarek P. <j...@g...com> napisał(a):

    > To ty masz wodę powierzchniową, w lecie też masz tyle wody?

    W moim terenie jest ogólnie bardzo wysoki poziom wód gruntowych. Moja woda
    nie jest powierzchniowa, ona się na tą wysokość podsącza z tych 11 metrów,
    ale jakością niczym od powierzchniowej się nie różni, po nalaniu do szklanki
    i odstawieniu na pół godziny, zaczyna przypominać coś pośredniego między
    moczem a cocacolą. Taki teren, niestety...

    > No właśnie o to mi chodziło,

    Zgadzam się, mi chodziło zaś o to, że odwiert 15m wcale niekoniecznie musi
    oznaczać "nie da się zastosować pompy ssącej".
    Pompa głębinowa jednak tak czy tak będzie lepsza.

    J.