  • 61. Data: 2009-06-26 07:03:05
    Temat: Re: Garaż pod domem - jakie przeciwwskazania?
    Od: xart <x...@g...com>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Własnie wróciłem od rodziny, gdzie duży (choć nie za szeroki ale bardzo długi)
    garaż pod ziemią stoi zwykle pusty, a kuzyn obydwa samochody parkuje na uliczce przed
    domem.
    > Ciekawe dlaczego?
    > Małe miasteczko, kradzieże odpadają.

    bo wąski i długi garaż jest Be jeśli się ma dwa samochody
    i używa ich naprzemiennie :)
    Trafiłem ?
    U moich sąsiadów jest podobnie, z tym ze garaż mają przybudowany
    z boku do chałupy.

    pzdr
    art

  • 62. Data: 2009-06-26 07:41:35
    Od: "poss 123" <p...@p...onet.pl>

    > bo wąski i długi garaż jest Be jeśli się ma dwa samochody
    > i używa ich naprzemiennie :)
    > Trafiłem ?

    Zgadza się - na pewno jest to nie wygodne, ale mozna miec garaz na jedno
    auto lub na dwa - jedno za drugim. Ten drugi wariant pozostawia wybór ile
    aut postawisz na noc pod dachem.
    W każdym bądź razie dyskusja dotyczy garażu w piwnicy.
    pozdrawiam
    poss

  • 63. Data: 2009-06-26 08:46:06
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
> [...]
    m18g2000vbi.googlegroups.com...

    > No to kit wiskasz.

    Ale coś w tym kicie być musi. Mam went. mechaniczną, która z założenia jest
    lekko nadciśnieniowa. Garaż styka się z bryłą domu, ale nie jest wentylowany
    przez reku tylko 'zetką'. Drzwi pomiędzy domem i garażem - p/poż, z
    hormanna. i nie czuję ani spalin, ani różnych innych zapachów które czasem
    czuć w garażu (mam tam też odśnieżarkę, kosiarkę - obydwie spalinowe - i dwa
    samochody).

    Adam

  • 64. Data: 2009-06-26 09:58:52
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > p/poż, z hormanna. i nie czuję ani spalin, ani różnych innych zapachów
    > które czasem czuć w garażu (mam tam też odśnieżarkę, kosiarkę - obydwie

    Ale nie o to chodzi. Mowa o sytuacji, wjezdzasz samochodem, zamykasz wjazd,
    wchodzisz do domu - pytanie: czy bedzie zapaszek spalin w pierwszym domowym
    pomieszceniu czy nie? Otoz bedzie. Moze nie byc odczywalny przez tego, ktory
    wchodzi (bo sie nawachal w garazu), ale Ci ktorzy beda w domu poczuja.

  • 65. Data: 2009-06-26 14:31:47
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Bo z garazu podziemnego nie ma wewnętrznego przejścia do domu, lecz trzeba wszystko
    targać przez bramę, zamknąć ewentualnie bramę za sobą (nie z uwagi na samochód, ale
    jakieś bambetle w rodzaju rowerów i nart), wyjść stromym nierównym dla butów
    podjazdem, przejść spory kawałem do drzwi - a spod furtki od ulicy jest pięć razy
    bliżej i szybciej?
    JaC

    -----

  • 66. Data: 2009-06-26 14:57:10
    Od: "poss 123" <p...@p...onet.pl>

    Ciekawe, wszystkie garaze podziemne jakie do tej pory widzialem mialy
    przejscia do domu normalnie kaltką schodową.
    Reasumując garaz pod domem ma swoje plusy i minusy, ja sam jestem zadowolony
    z tego rozwiązania, ale mam "małą działkę w mieście", gdybym miał
    wystarczająco dużą, zrobiłbym duży ładny garaż na poziomie "0"
    pozdrawiam
    poss

    cyt.: "Bo z garazu podziemnego nie ma wewnętrznego przejścia do domu, lecz

  • 67. Data: 2009-06-27 07:12:31
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Ghost pisze:

    > Użytkownik "Marex" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ale sugerujesz, ze nowoczesny diesel nie smierdzi?

    Niektórym śmierdzi zywica w sosnowym lesie.... - bez przesady.
    Pozdrawiam
    Michał

  • 68. Data: 2009-06-27 07:18:40
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Ghost pisze:

    > Użytkownik "MichałG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ja wiem, czy az tak solidnej? W garazu mimo bramy i tak nie bedzie
    > raczej mrozu, a przy suficie (garazu) bedzie i tak najcieplej.

    To po co ocieplasz reszte ścian? Przecież dni z z mrozem jest raptem max
    kilkanascie w roku... jakos sie przezyje....
    A powaznie to wystarczy do obliczen przyjąc nieco wyzszą niz zewnętrzna
    temperature obliczeniową i wyjdzie mniejsza 'solidność' izolacji.
    Poza tym osobiście nie lubie zimnych podłog.. ;-)

    Pozdrawiam
    Michał

  • 69. Data: 2009-06-27 07:22:30
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    podjazdem, przejść spory kawałem do drzwi - a spod furtki od ulicy jest pięć razy

    bosz.... aleś wymyślił..... masochista!
    pozdrawiam
    Michał

  • 70. Data: 2009-06-27 09:09:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Niektórym śmierdzi zywica w sosnowym lesie.... - bez przesady.

    Co bez przesady, nie smierdzi? Owszem nie smierdzi, bo wali, ze sie nie
    wytrzymac - jeden z najgorszych zapachow z jakim mam do czynieneia i watpie
    by komus nie smierdzial. Powachaj sobie tuz po dopaleniu.