  • Data: 2017-05-19 15:11:40
    Temat: Re: Garść pytań głupawych
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 19 maja 2017 08:32:47 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Nie, to aż drzewo.

    Posadzilem ich tyle ze dla mnie to tylko drzewo. I tego zycze wszystkim bo to calkiem
    dobre podejscie.

    sadzili w sporo większych ilosciach. A tak ze strachu przed problemem bedzie łyso.
    Albo co bardziej zdesperowani jak ja posadzą owocowe.

    > Gdyby nie było głupich ludzi, niepotrzebne byłoby prawo o ochronie przyrody
    > i nikomu nie przychodziłoby do głowy pozbywanie się drzewa przy użyciu
    > roundupu i wiertarki.

    Nie wiem czy widzisz bezsens powyższego stwierdzenia ale chyba jednak nie skoro
    napisales. Przepisy były i chcący mógł drzewo utruć i sie go pozbyć.

    A ktos kto chciałby drzewostanem zarzadzić legalnie miał związane ręce.

    Takie sa realia.

    > Prawdziwy mężczyzna nie po to sadzi drzewo, buduje dom i płodzi syna,
    > by potem, jak mu się odwidzi - zasiekierować drzewo, porzucić dom
    > i zostawić syna z matką.

    Drzewo sadzi ojciec. I jego syn lub wnuk musi prosić obcą osobe o pozwolenie na
    zarzadzenie spuscizną po przodku.

    Nie sądze aby te kogike dało sie obronić w zakresie jaki zaprezentowales.

    I chyba nie ma sensu sie spierać bo Ciebie nie przekonam, ty mnie też nie.

    Przy czym w zyciu nasadzilem dobre 2-3 tysiące drzew nie zajmując sie tym zawodowo
    ani troche. I nature chronic potrafie. Ale sensu w przepisach o jakie sie spieramy
    nie widze.