  • Data: 2017-05-19 15:56:02
    Temat: Re: Garść pytań głupawych
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...com pisze:

    > Posadzilem ich tyle ze dla mnie to tylko drzewo.
    > I tego zycze wszystkim bo to calkiem dobre podejscie.
    [...]
    > Drzewo sadzi ojciec. I jego syn lub wnuk musi prosić obcą osobe
    > o pozwolenie na zarzadzenie spuscizną po przodku.
    >
    > Nie sądze aby te kogike dało sie obronić w zakresie jaki zaprezentowales.

    Szczerze mówiąc, to ja właśnie *tego* podejścia nie rozumiem. Też już
    trochę drzew w życiu nasadziłem. Wiem, że część z nich czasem trzeba
    wyciąć, choć często to trudna decyzja. Ale wycinać drzewo, które zasadził
    dziadek?!

    Z tego powodu, że nie wszyscy sami takie rzeczy są w stanie pojąć,
    zajmują się tym przepisy. Spuścizna drzewna nie jest zresztą wyjątkiem.
    Bo o ile fortunę odziedziczoną po pradziadku można nie pytając nikogo
    o zdanie przepić, to pałacyk jego skromny już podlega ochronie -- jako
    dziedzictwo nie tylko rodziny.

    --
    Jarek