  • 11. Data: 2017-03-26 14:01:51
    Temat: Re: Gdy będą montować okna
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > No normalnie. Na listwie przyparapetowej ma okno stać w otworze, a nie
    > być podparte, bo się wypaczy.
    > Kliny dają bo nie zrobiłeś im poziomego otworu. To teraz będziesz miał
    > za swoje.

    KIKI w formie :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2017-03-26 17:09:16
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 26.03.2017 14:01, Mateusz Bogusz wrote:

    > KIKI w formie :-)

    Bo to prawda. Na tych czterech blaszkach w rogach okno się trzymać nie
    będzie. Po kilku większych wiatrach będzie miało luz i odspoi się od
    styropianu.

    Pokaż fotki co tam zrobili.
    A może masz jeszcze czas żeby podłoże wyrównać?

  • 13. Data: 2017-03-26 18:11:03
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Pokaż fotki co tam zrobili.
    > A może masz jeszcze czas żeby podłoże wyrównać?

    Zawsze sobie mogę je wyciąć i wstawić na nowo ;-) Ale niech Ci będzie.
    Wrzucę parę fotek, ale to w tygodniu. Dzisiaj wykuwałem progi w
    miejscach gdzie fundament był wymurowany do poziomu zero, a będą drzwi i
    nie mam już siły jechać na plac budowy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 14. Data: 2017-03-26 18:24:47
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 26.03.2017 18:11, Mateusz Bogusz wrote:

    > Zawsze sobie mogę je wyciąć i wstawić na nowo ;-)

    Aaa czyli juz zrobione.
    Trzeba było zapytać zanim wezwałeś człowieka od okien w jaki sposób
    przygotować otwory okienne na jego wizytę. On ma to gdzieś czy będą okna
    haczyć/wypaczać się/uginać czy nie.

  • 15. Data: 2017-03-26 18:40:36
    Od: "Jacek_L" <J...@w...pl>

    Mateusz Bogusz wrote:

> [...]
    > miejscach gdzie fundament był wymurowany do poziomu zero, a będą
    > drzwi i nie mam już siły jechać na plac budowy.

    Częste błędy przy montażu okien
    http://www.budujemydom.pl/okna-i-drzwi/11395-czeste-
    bledy-przy-montazu-okien

    Do najczęściej popełnianych błędów montażowych trzeba zaliczyć:

    1.Błędy wymiarowania i brak odpowiednich luzów dylatacyjnych.
    2.Zły dobór profili użytych do wykonania konstrukcji okna.
    3.Montowanie okien na nierównych i nie oczyszczonych podłożach.
    4.Montaż okien bez klocków podporowych.
    5.Montażu okien bez listew progowych.
    6.Mocowanie okien w ościeży na nie wystarczającą ilość kotew lub dybli.
    7.Niepełne uszczelnienie szczelin dylatacyjnych pomiędzy oknem, a murem.
    http://oknotest.pl/montaz-okien/bledy_montazu_okien_
    pcv

    Pzdr.

  • 16. Data: 2017-03-26 18:42:20
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Trzeba było zapytać zanim wezwałeś człowieka od okien w jaki sposób
    > przygotować otwory okienne na jego wizytę. On ma to gdzieś czy będą okna
    > haczyć/wypaczać się/uginać czy nie.

    No ale co byś chciał doradzić, żeby otynkować i wypoziomować? To
    potrzebne do taśmy rozprężnej. Jak tylko pianką, to otwory równe i
    proste mają być. Co tu można spie...źle zrobić?

    Poza tym, gwarancja 5 lat i papier na montaż jest. Jak coś pęknie,
    wykrzywi się to -> do producenta z pretensjami -> ten jak to wina
    montażu to podeprze się ekspertyzą -> i z nią do sprzedawcy/montera i
    niech poprawiają. Nie straszmy ludzi którzy to czytają, że będzie
    spierdolizna i dom do rozbiórki.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 17. Data: 2017-03-26 18:48:05
    Od: "P_P" <p...@w...pl>

  • 18. Data: 2017-03-26 18:51:36
    Od: "P_P" <p...@w...pl>

  • 19. Data: 2017-03-26 19:13:32
    Od: hmk <h...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 marca 2017 18:40:06 UTC+2 użytkownik Jacek_L napisał:

> [...]
    > 6.Mocowanie okien w ościeży na nie wystarczającą ilość kotew lub dybli.
    > 7.Niepełne uszczelnienie szczelin dylatacyjnych pomiędzy oknem, a murem.

    Zdaje się że okno winno być montowane na zewnątrz ościeży w płaszczyźnie warstwy
    ocieplającej. Minimalizuje to mostki cieplne. Chyba powoli wejdzie to w z
    życie ?

  • 20. Data: 2017-03-26 19:56:38
    Od: ArekM <a...@g...com>

    > KIKI w formie :-)