eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGdzie wystawić darmowe ogłoszenia sprzedaży nieruchomości? › Re: Gdzie wystawić darmowe ogłoszenia sprzedaży nieruchomości?
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Gdzie wystawić darmowe ogłoszenia sprzedaży nieruchomości?
    Date: Tue, 19 May 2015 09:49:33 +0200

    dyskusyjnych:555a2478$0$8386$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Allegro (otodom) zwariowało i żąda 35 zł miesięcznie za wystawienie
    > ogłoszenia w dziale nieruchomości. Darmowy do niedawna OLX też zaczął
    > sobie liczyć.

    > Poradźcie, jakie są darmowe i popularne portale ogłoszeniowe tego typu.

    Gratka - pewnie już nie darmowa - ale jeśli chcesz sprzedać a nie tylko
    wystawić to IMO tylko tu ma sens.

    No i tak rada bo przy wielu transakcjach doradzałem (od strony kupujących)
    jeśli to dom to koniecznie zrób rysunek z rozkładem pokoi, jeśli działka to
    wklej szkic z mapki. Połowa kupujących pomija ogłoszenia bez tego - i IMO
    słusznie bo szkoda czasu na zgadywanki skoro ogłoszeń są setki to nie ma
    sensu czytać każdego opisu i oglądać wszystkich zdjęć by się dowiedzieć że
    to nie takie. Trzeba robić jakąś wstępną selekcję.

    Zresztą zobacz sam po statystykach - na gratce są podane statystyki
    oglądalności poszczególnych ogłoszeń wyraźnie widać że te które maja plany
    są oglądane częściej.

    Pozdrawiam
    Ergie