eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGdzie wystawić darmowe ogłoszenia sprzedaży nieruchomości? › Re: Gdzie wystawić darmowe ogłoszenia sprzedaży nieruchomości?
    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Gdzie wystawić darmowe ogłoszenia sprzedaży nieruchomości?
    Date: Wed, 20 May 2015 09:56:52 +0200

    W dniu 2015-05-19 o 09:49, Ergie pisze:
    > Gratka - pewnie już nie darmowa - ale jeśli chcesz sprzedać a nie tylko
    > wystawić to IMO tylko tu ma sens.
    >
    > No i tak rada bo przy wielu transakcjach doradzałem (od strony
    > kupujących) jeśli to dom to koniecznie zrób rysunek z rozkładem pokoi,
    > jeśli działka to wklej szkic z mapki. Połowa kupujących pomija
    > ogłoszenia bez tego - i IMO słusznie bo szkoda czasu na zgadywanki skoro
    > ogłoszeń są setki to nie ma sensu czytać każdego opisu i oglądać
    > wszystkich zdjęć by się dowiedzieć że to nie takie. Trzeba robić jakąś
    > wstępną selekcję.

    W pełni się zgadzam.
    Szukając domu strasznie się wkurzałem, że nie ma nigdzie narysowanego
    chociaż odręcznie rozkładu pomieszczeń, najlepiej z metrażem
    poszczególnych pokoi.
    W przypadku działek chociaż kształt by się przydał, żeby widzieć czy to
    prostokąt czy coś innego, a jeżeli prostokąt to np. czy to nie jest
    jakaś długa, ale wąska kicha.

    > Zresztą zobacz sam po statystykach - na gratce są podane statystyki
    > oglądalności poszczególnych ogłoszeń wyraźnie widać że te które maja
    > plany są oglądane częściej.

    Gratja +/- 12 zł kosztuje za miesiąc w zależności od opcji.
    Też tam ogłoszenie miałem, też z obrazkiem z mapki, gdzie był konkretny
    kształt i umiejscowienie działki pokazany. Niestety od 2 lat klienta nie
    znalazłem. Ale widać po prostu ludziom akurat moja działka nie potrzebna ;)
    A tak bardziej serio pewnie większości za duża, bo mam ponad 1400 m2, co
    nawet przy jednej z najniższych cen za m2 w okolicy daje od razu wyższą
    kwotę niż dla działek mniejszych, które zazwyczaj pod dom i tak wystarczą.
    Uprzedzając pytania - nie mogę chyba działki na 2 mniejsze podzielić, bo
    MPZP mówi o działkach minimum 1000 m2 :(

    Pzdr
    --
    /__/_* /