  • 21. Data: 2013-04-07 08:11:39
    Temat: Re: Gmo zmienia funkcje narządów.
    Od: "Stefan" <s...@o...pl>

    news:16llpbas3hadi$.ck18yccy2qht$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Sat, 6 Apr 2013 22:11:41 +0000 (UTC), masti napisał(a):
    >
    > Nie, ale istniejące może zacząć słyszeć ultradźwięki :->
    > --
    > XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

    Oj, to źle, źle, bo jak teraz baba jojczy, to wstawię Stoperan i mam spokój,
    a tak to kupi se gwizdek na psa i będę musiał słyszeć!!! Precz z GMO!!!!

    Chociaż.... co działa na oczy? Chciałbym widzieć w dalekiej podczerwieni....
    Ikselko, pomóż!
    pozdr
    Stefan

  • 22. Data: 2013-04-07 09:59:11
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > i od tego DNA i RNA wyrośnie ci 3 ucho?

    Dyskutujesz z wyznawca pamieci wody (homeopatia itp dyrdymaly), wiec miej
    poprawke.

  • 23. Data: 2013-04-07 10:03:19
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    > i jak wszczepisz sobie gen trzeciego ucha to wyrośnie ci natychmiast
    > trzecie ucho?

    Tyle, że to nieuzasadniony wniosek. GMO wbudowuje się w nas- i tyle. To
    wiemy z całą pewnością. I teraz: przez dziesiątki tysięcy lat wbudowywało
    się w nas to, co zjadaliśmy- to było naturalne, i możemy sobie badać, jak to
    nas zmieniło. Nie o to tu chodzi. Problem polega na tym, że GMO to tak
    naprawdę otwarcie puszki Pandory. Nie wiemy, co tam dokładnie jest. Wiemy,
    że badania, które zostały wykonane po pierwsze są niemal żadne, a po drugie-
    sporą ich część posiadają koncerny GMO produkujące- i ich nie ujawniają.
    Niebezpieczeństwo związane z używaniem GMO jest co najmniej dwojakie:
    pierwsze- nie wiemy, jak na nie- i to przede wszystkim na dłuższą metę-
    zareaguje organizm człowieka. Wcale bym się nie zdziwił, gdyby np okazało
    się, że ludzie zaczną za lat kilkadziesiąt wymierać- i na dodatek defekt ten
    przekażą następnym pokoleniom. To przecież jest możliwe- i w żaden sposób
    wykluczyć tego się nie da. Nasza wiedza jest niemal zerowa na te tematy.
    Drugie- to aspekt ekonomiczny. Już dziś się mówi i wskazuje, jak koncerny
    takie, jak MONSANTO rozpowszechniają GMO, czynią naciski na rządy, by summa
    summarum uprawiano tylko GMO- a potem każdy, kto będzie chciał siać GMO (a
    niczego innego nie będzie) - będzie musiał kupić ziarno pod zasiew, bo po
    pierwsze- ziarno uzyskane ze zbiorów będzie traktowane podobnie jak kopia
    programu komputerowego względem prawa, więc trzeba będzie zapłacić za ziarno
    pod każdy zasiew. Ba! Koncern może też się zabezpieczyć przed taką sytuacją
    (wysiewu ziarna ze zbiorów)- wbudowując gen- terminatora, który sprawia, że
    z ziarna pozyskanego ze zbiorów nic nie wyrośnie (to już się dzieje).
    --
    Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
    Arystoteles

    --

    Chiron

  • 24. Data: 2013-04-07 10:16:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 07 Apr 2013 10:03:19 +0200 osobnik zwany Chiron
    napisał:

    > Tyle, że to nieuzasadniony wniosek. GMO wbudowuje się w nas- i tyle.

    mój wniosek wynika wyłącznie ze sformułowania XL i nie ma żadnego związku
    z genetyką.

    PS: czy nawet na usenecie trzeba robić zastrzeżeniea, że kawa może być
    gorąca?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 25. Data: 2013-04-07 10:21:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 7 Apr 2013 09:59:11 +0200, Ghost napisał(a):

    > Dyskutujesz z wyznawca pamieci wody (homeopatia itp dyrdymaly), wiec miej
    > poprawke.

    Głupie/durne/imbecylne pytania nazywasz dyskusją? - to możesz tylko ty,
    Blaszane Pudełko. Upsss - robokop czy jak go tam :-]
    Potykasz się jednak o własne flaki co rusz. Tak ze wiesz, zależy w co
    wierzysz...

  • 26. Data: 2013-04-07 10:23:08
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 7 Apr 2013 10:03:19 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
    > (wysiewu ziarna ze zbiorów)- wbudowując gen- terminatora, który sprawia, że
    > z ziarna pozyskanego ze zbiorów nic nie wyrośnie (to już się dzieje).

    Ten pan usiłuje wabić na głupotę - próżny Twój trud, Chironie.

  • 27. Data: 2013-04-07 10:25:16
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 7 Apr 2013 08:11:39 +0200, Stefan napisał(a):

> [...]
    >
    > Chociaż.... co działa na oczy? Chciałbym widzieć w dalekiej podczerwieni....

    Rada dla Ciebie jest prosta, po co aż GMO - a weź się rozpędź dobrze i zrób
    porządnego baranka w jakąś solidną ścianę...

  • 28. Data: 2013-04-07 10:28:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    czemu nie odpowiesz wprost?

  • 29. Data: 2013-04-07 10:33:29
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 7 Apr 2013 08:28:22 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > czemu nie odpowiesz wprost?

    Odpowiedziałam wprost - o słyszeniu ultradźwięków.

  • 30. Data: 2013-04-07 10:40:53
    Od: outside <s...@g...com>

    On 7 Kwi, 10:23, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > Ten pan usiłuje wabić na głupotę - próżny Twój trud, Chironie.
    > --
    > XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

    Głupota polegana na tym że teoriami spiskowymi rzeczywistość się widzi
    bo brak wiedzy aby świat racjonalnie tłumaczyć i wszystko jest wrogie,
    zagrażające.
    Powiesz na wsi że w pomidorach są geny, to pianę paniki i nienawiści
    wywołasz, no bo geny to zło, nikt z ludzi nie posiada genów, to te
    korporacje powodują że u ludzi pojawiają się geny. Pani dziecko ma
    geny, baba zemdleje i jak się ocknie wykwili, to kiedy umrze?