  • Data: 2017-10-07 20:30:21
    Temat: Re: Granulat (?) w pufie-piłka
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/7/2017 8:19 PM, Akarm wrote:
    > Twoje.
    > Encyklopedycznym. Czyli zwykły brak wiedzy podstawowej.

    Nie masz nawet najmniejszej podstawy by to twierdzić w tak oczywisty
    sposób. Innymi słowy jesteś zwykłym trolem szukającym dyskutanta. Gdyby
    jeszcze to miało choć cień finezji. Ot, zwykłe chamstwo głodne pyskówki
    ubrane w fałszywą elokwencję. Ziew.

    > Nie pouczałem dotąd nikogo. Nie wiem, skąd masz takie wiadomości.

    Usenet to się nazywa. Można kopać głęboko. Pierwszy od ręki:

    https://groups.google.com/d/msg/pl.rec.foto.cyfrowa/
    pK-6gg9dxks/eTmaEnI63tsJ

    Tu masz wszystko w jednym miejscu:

    https://groups.google.com/forum/#!search/Akarm$20s%C
    5%82ownik

    Kłamczuszek. Pasujesz jak ulał do tych badań, jerk. EOT.