  • 11. Data: 2011-07-27 18:52:18
    Temat: Re: Grzałki do drabinkowych grzejników łazienkowych
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jackare wrote:
> [...]
    > instalacji - zazwyczaj ten drugi zawór (powrotny) zakręca się kluczem
    > imbusowym - więc mało wygodnie jeżeli chodzi o natychmiastowe użycie.
    > Prowadzę zakład instalacyjny i odradzam klientom takie rozwiązanie
    > podając właśnie argumenty użytkowe. W rodzinie kilka osób ma taki
    > gadżet - najbliźsi mi z nich to teściowie - i nikt tego nie używa.
    > Teściowe nie użyli nigdy, a mają grzałkę w grzejniku od 2002 roku.
    > Prościej kupić termowentylator. Działa natychmiast, grzeje i
    > przewiewa, więc dobrze suszy i jeszcze całkiem sprawnie nagrzewa
    > pomieszczenie. Grzałka w grzejniku to pomyłka.

    boszzzzz

    ja ma wsam raz grzejnik tylko z grzałką i często go używam do suszenia
    równych rzeczy,

    dodam że nie trzeba zakręcać obydwu zaworów, wystarczy zakręcić głowice :)

  • 12. Data: 2011-07-28 12:15:56
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    "wowa" <w...@g...pl> napisał(a):

    >Użytkownik "Kamila" <K...@K...pl> napisał w wiadomości
    >Doskonała rzecz! U mnie jest włączona od wiosny do jesieni. Trzeba ją tylko
    >wyregulować do własnych potrzeb. Ciepły, suchy ręcznik to jest to :) Grzałkę
    >wkręcasz po stronie przeciwnej od zaworu, w instrukcji jest opis.
    >Wojtek

    A w lazience nie goraco?

  • 13. Data: 2011-07-28 13:38:55
    Od: "Cześ" <c...@c...pl>

    > Grzejnik mamy podpięty do sieci c.o. od dołu, jak wpiąć grzałkę?

    Tylko nie zrób tego błędu co ja kiedyś. Założyłem taką grzałkę i zakręciłem
    wejście i wyjście wody z grzejnika.
    Po włączeniu grzałki temperatura wody się zaczeła się podnosić, a zatem
    wzrosło ciśnienie. I w pewnym momencie uszczelka przy grzałce nie wytrzymała
    i zaczeła puszczać wodę.
    Potem zapytałem się w sklepie i sprzedawca potwierdził że jedno wejście do
    sieci co powinno być otwarte.

  • 14. Data: 2011-07-28 16:48:01
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > -czy poza sezonem woda c.o. nie sp ywa z grzejnika?

    ja zakręcam głowicę, jak zostawiłem, to powoli ale skutecznie ciepło
    uciekało do rury...
    nie wiem też, czy zmiana ciśnienia podgrzanej wody przy zakręconych
    obu końcach nie spowoduje jakiejś awarii :-)

    > -odno nie tej kombinacji to mo e zapytam w sklepie tylko prosz powiedz jak
    > grza ka b dzie najlepsza?

    ja mam taką:
    http://www.studioonline.pl/pliki/grzalka.jpg
    kupiona za nieduże pieniądze na allegro, można ustawić na ledwo
    letnią, jak i na bardzo gorącą...
    to pranie wiszące na grzejniku nie doschłoby nigdy, gdyby nie
    grzejnik... mieszkam w lesie i mam wilgotność w tej chwili powyżej 75
    procent...

    pozdrawiam
    s_13

  • 15. Data: 2011-07-28 17:36:42
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Przesmiewca" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A w lazience nie goraco?

    Mówiłem, że trza wyregulować :) Ustawiasz taką temperaturę żeby grzejnik był
    ledwo ciepły, ręcznik po kąpieli na rano jest suchy. Oczywiście w chłodne
    dni można podgrzać łazienkę bez uruchamiania całego ogrzewania. Od kilku lat
    mam jakąś tanią grzałkę i sprawdza się wyśmienicie.
    Wojtek
    --

    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 16. Data: 2011-07-31 08:45:19
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    > boszzzzz
    >
    > ja ma wsam raz grzejnik tylko z grzałką i często go używam do suszenia
    > równych rzeczy,

    a co z krzywymi lub równiejszymi ? :))))

    Poozwolę sobie dołączyć Ciebie do listy znajomych (choćby internetowych)
    którzy mają i używają. Bo na podstawie obserwacji tych co mają, ale nie
    używają ja swoim klientom odradzam jako zbędny gadżet.

  • 17. Data: 2011-07-31 08:47:25
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mówiłem, że trza wyregulować :) Ustawiasz taką temperaturę żeby grzejnik
    > był
    > ledwo ciepły, ręcznik po kąpieli na rano jest suchy.

    pytam zupełnie z ciekawości: jak z kosztami takiego stałego użytkowania ?
    --
    Jackare

  • 18. Data: 2011-07-31 10:08:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jackare wrote:

> [...]
    > internetowych) którzy mają i używają. Bo na podstawie obserwacji tych
    > co mają, ale nie używają ja swoim klientom odradzam jako zbędny

    a ja polecam jako przydatny gadżet...

    jak trzeba szybko wysuszyć ręcznik czy duże prześcieradło to tylko grzejnik
    drabinkowy z grzałką

  • 19. Data: 2011-08-01 18:40:47
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Jackare" <1...@1...tralala.com> napisał w wiadomości

    > pytam zupełnie z ciekawości: jak z kosztami takiego stałego użytkowania ?

    Grzałka 600W, ale włączona nie grzeje non stop, włącza się od czasu do
    czasu, trudno mi powiedzieć, jaki jest stosunek, ale raczej rzadziej, niż
    50/50

    J.

  • 20. Data: 2011-08-01 19:51:27
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Jackare" <1...@1...tralala.com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > pytam zupełnie z ciekawości: jak z kosztami takiego stałego użytkowania ?

    Nie mierzyłem więć tylko porównanie. Dawniej miałem taką drabinkę
    elektryczną o mocy 40W. Grzała non stop. Była zdecydowanie cieplejsza jak i
    ręczniki były cieplejsze. Czyli pokuszę się o stwierdzenie że średnio 40W
    wystarczy do wysuszenia ręczników. Mała żarówka. I za to zapłacisz kartą,
    wygoda i przyjemność - bezcenne :) Powiedz - jak bardzo miłe są rano mokre
    ręczniki przy takiej pogodzie jak teraz? :)
    Wojtek