  • 1. Data: 2011-07-25 18:21:15
    Temat: Uszkodzona wkładka
    Od: "boockoo" <b...@g...pl>

    W metalowych, zamkniętych drzwiach padła wkładka bębenkowa, taka zwykła
    Gerdy. Klucz się obraca, a drzwi nadal zamknięte. Proszę o podpowiedź jak ją
    wyjąć.

  • 2. Data: 2011-07-25 20:38:16
    Temat: Re: Uszkodzona wkładka
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2011-07-25 20:21, boockoo pisze:
    > W metalowych, zamkniętych drzwiach padła wkładka bębenkowa, taka zwykła
    > Gerdy. Klucz się obraca, a drzwi nadal zamknięte. Proszę o podpowiedź
    > jak ją
    > wyjąć.

    Wezwać fachowca od awaryjnego otwierania drzwi, samemu szkoda czasu a do
    tego jeszcze zniszczysz drzwi. Magik powinien otworzyć zamek bez
    uszkadzania drzwi. Koszt takiej imprezy ok 150 zł z dojazdem ale u mnie
    super express bo była 21.30 a ja pod drzwiami. Od tego czasu nauczka jak
    coś się ..... w zamku, od razu należy go wymienić.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 3. Data: 2011-07-28 20:21:43
    Od: " ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Rozwiercić, wiertło 4 - 5 mm do metalu.
    Wiercić nie dziurkę od klucza, tylko w tej węższej części wkładki.
    Koszt maks. 2 złote polskie.

  • 4. Data: 2011-07-29 12:20:30
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 28 Lip, 22:21, " ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> wrote:
    > Rozwiercić, wiertło 4 - 5 mm do metalu.
    > Wiercić nie dziurkę od klucza, tylko w tej węższej części wkładki.

    Klucz się obraca, jak pisał, więc co mu da rozwiercenie zapadek?

    J.

  • 5. Data: 2011-07-29 14:47:09
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Fri, 29 Jul 2011 05:20:30 -0700 (PDT), Jarek P. napisał(a):
    > Klucz się obraca, jak pisał, więc co mu da rozwiercenie zapadek?
    Rozwierci śrubę i będzie mógł wyjąć wkładkę.
    Pytał jak ją wyjąć.

    --
    - bo zaburza naturalną kolejność czytania.
    - dlaczego?

  • 6. Data: 2011-07-29 20:06:45
    Temat: Odp: Uszkodzona wkładka
    Od: "boockoo" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Pooh" <n...@n...pooh.priv.pl> napisał w wiadomości
    > Rozwierci śrubę i będzie mógł wyjąć wkładkę.
    > Pytał jak ją wyjąć.

    No właśnie zastanawiała mnie skuteczność tego wiercenia, bo gdzieś czytałem
    o wkładkach z zabezpieczeniem antyprzewierceniowym, ale jak są takie szanse,
    to spróbuję, bo jeszcze nie mogłem się za to zabrać.
    Dzięki
    Pozdrawiam
    boockoo

  • 7. Data: 2011-08-01 09:04:24
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "boockoo" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    >W metalowych, zamkniętych drzwiach padła wkładka bębenkowa, taka zwykła
    > Gerdy. Klucz się obraca, a drzwi nadal zamknięte. Proszę o podpowiedź jak
    > ją
    > wyjąć.

    ukręcić (złamać) kluczem francuskim

  • 8. Data: 2011-08-01 21:45:22
    Od: "boockoo" <b...@g...pl>

    > ukręcić (złamać) kluczem francuskim

    No właśnie doczytałem się czegoś takiego, ale nie bardzo to sobie wyobrażam,
    bo wkładka to dość dopasowana jest do drzwi i nie wiem gdzie znaleźć miejsce
    do ukręcania

  • 9. Data: 2011-08-02 11:59:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    boockoo wrote:
> [...]
    > czytałem o wkładkach z zabezpieczeniem antyprzewierceniowym, ale jak
    > są takie szanse, to spróbuję, bo jeszcze nie mogłem się za to zabrać.

    zwykłe wkłądki da sie rozwiercać ale łątwo jest złamać wiertło...

  • 10. Data: 2011-08-02 14:42:32
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Mon, 1 Aug 2011 11:04:24 +0200, Jackare napisał(a):
    > ukręcić (złamać) kluczem francuskim
    Ty nie zrozumiałeś pytania czy ja nie rozumiem Twojej odpowiedzi?

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

    Dołącz do tych, którym zależy. http://zwijaj.pl/