  • 1. Data: 2011-07-24 07:13:58
    Temat: zapalarka nie chce zapalać gazu
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    od ok tygodnia gaz nie chce się zapalać od zapalarki
    nie był zmieniany i zapalam zapałkami, zapalarka ma dobrą iskrę

    co się mogło stać?

  • 2. Data: 2011-07-24 08:53:18
    Temat: Re: zapalarka nie chce zapalać gazu
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik zlotowinfo napisał:
    > od ok tygodnia gaz nie chce się zapalać od zapalarki
    > nie był zmieniany i zapalam zapałkami, zapalarka ma dobrą iskrę
    >
    > co się mogło stać?

    Umyj dokładnie palnik, bo może otworek, gdzie wylatuje gaz przy
    iskrowniku, się zasyfił.
    Też tak kiedyś miałem i gruntowne czyszczenie palnika - wszystkich jego
    elementów - pomogło.
    Może u Ciebie jest coś podobnego... :-)

    pozdr
    Robert G.

  • 3. Data: 2011-07-24 19:40:42
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    to ręczny jest, więc za każdym razem
    teoretycznie w innym miejscu, dziurki sporawe

    iskra idzie wcale nie mała więc się dziwię
    ok. 4-5x (naciśnięcie i wstecz)
    czuję że zapalarka kończy swój żywot

  • 4. Data: 2011-07-24 19:53:01
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    dotychczas miałem zwykłe iskrowe, które tam coś w środku chyba pocierały
    tworząc iskrę i coś nie bardzo ich teraz widzę

    w oko mi wpadły na baterie, co ty na to?
    1xbateria: http://allegro.pl/show_item.php?item=1727773032
    2xbateria: http://allegro.pl/show_item.php?item=1709673521

  • 5. Data: 2011-07-26 18:13:32
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > od ok tygodnia gaz nie chce się zapalać od zapalarki
    > nie był zmieniany i zapalam zapałkami, zapalarka ma dobrą iskrę
    > co się mogło stać?

    Za mało tlenu w gazie? spróbuj podczas zapalania zapalarką delikatnie
    podmuchać na palnik/ Jeśli się zapali - palnik do czyszczenia/regulacji

    MaW

  • 6. Data: 2011-08-01 09:58:51
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Jul 24, 9:53 pm, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:
> [...]
    > tworząc iskrę i coś nie bardzo ich teraz widzę
    >
    > w oko mi wpadły na baterie, co ty na to?

    Wszystkie to jeden szajs.
    Jedyna jaka pamietam ze byla dobra to taka "jedno iskrowa"
    piezoelektryczna bodaj z predom-u.
    Reszta to taki szajs ze taniej wychodzi jechac na zapalkach albo
    zwykla zapalniczka (tylko trzeba szybko reke cofac :) )

    Tez szukam.
    Na liscie mam juz:
    -Dobra zapalarka do gazu piezoelektryczna.
    -temperowka do olowkow na korbke ale nie taka z zamontowana zwykla
    temperowka "blaszkowa".

    I chyba jak se sam tego nie zrobie to juz w zyciu nie kupie...

  • 7. Data: 2011-08-01 12:23:27
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    znajomy co sprzedaje ten gaz podpowiada, że czasem jest trochę inna
    mieszanka i może to być powodem
    druga sprawa, podobno jest regulacja w kuchence gazowej

    --
    http://go.zasms.pl/glosuj/?glosowania/voip/operatorz
    y/

  • 8. Data: 2011-08-02 22:09:11
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "ptoki" napisał w wiadomości grup
    19g2000yqa.googlegroups.com...

    >-temperowka do olowkow na korbke ale nie taka z zamontowana zwykla
    >temperowka "blaszkowa".

    Lidl
    http://www.bangla.pl/zdjecia-lidl-temperowka-up4786.
    htm